در نشست مشترک رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهردار مشهد مطرح شد؛

سردار کارگر: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی جزو افتخارات استان است/ شهردار مشهد: بخشی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در دهه فجر افتتاح می‌شود

سردار «کارگر» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی جزو افتخارات این استان است و تلاش‌های صورت گرفته در راستای احداث و تکمیل این مرکز در دوره‌های مختلف مدیریت شهری قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۰۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ - 08August 2023

سردار کارگر: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی جزو افتخارات استان است/ قلندر شریف: افتتاح سالن آمفی‌تئاتر موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «محمدرضا قلندرشریف» شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد امروز (سه‌شنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار کارگر در این نشست اظهار داشت: با توجه به میزبانی استان خراسان رضوی از بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در سطح ملی پیش‌بینی شده تا زائران رضوی بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی را جزو افتخارات این استان دانست، افزود: تلاش‌های صورت گرفته در راستای احداث و تکمیل این پروژه عظیم در شهر مقدس مشهد، در دوره‌های مختلف مدیریت شهری قابل تقدیر است.

سردار کارگر در راستای اهمیت و ضرورت وجود موثر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شهر مشهد خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهند تا با هم‌افزایی، مشکلاتی که بر سر راه تکمیل این پروژه وجود دارد حل شود و هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

افتتاح سالن آمفی‌تئاتر در دهه فجر انقلاب اسلامی

محمدرضا قلندر شریف شهردار شهر مشهد در این نشست، تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی را جزو دغدغه‌های مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: قطعه زمینی که برای تکمیل پروژه در نظر گرفته شده، تا پایان مرداد تعیین تکلیف شده و در اختیار اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.

شهردار مشهد با تأکید بر اینکه کارگاه عمرانی احداث سالن همایش‌ها و نمایش به‌هیچ عنوان نباید تعطیل شود، ادامه داد: احداث این سالن به‌عنوان اولویت، در دستورکار شهرداری قرار گرفته و با پشتیبانی از این پروژه، تا دهه فجر انقلاب اسلامی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

ضرورت اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد جهت تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی خراسان رضوی

در ابتدای این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، اجرایی شدن مصوبات شورای اسلامی شهر را جهت تسریع در این عملیات عمرانی ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار