رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

«انجم شعاع» گفت: شهیدان رجایی و باهنر هر دو الگو هستند و لازم است که جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان، در راه خدمت به اسلام و رسیدن به اهداف این دو شهید بزرگوار را الگو قرار دهند.
کد خبر: ۶۰۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 13August 2023

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم شعاع» رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز (یکشنبه) در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: نهضت انقلاب اسلامی در ادامه نهضت عاشورا و کربلاست و همان ادامه مسیر امام حسین و اهل بیت (ع) است که ان‌شاءالله مسیر آماده سازی ظهور امام زمان (عج) باشد.

وی افزود: شهدای انقلاب ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا و شهدای صدر اسلام هستند و در همان مسیر به شهادت رسیدند.

انجم شعاع تصریح کرد: شهیدان باهنر و رجایی از جمله کسانی بودند که در این راه به شهادت رسیدند، این شهدا با روحیه و رویه توکل، اخلاص، مبارزه با ظلم و بی عدالتی، ایثار و تحمل سختی‌ها و مشکلات در راه رسیدن به این هدف تلاش کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در دوران خفقان و دورانی که کسی جرأت صحبت را نداشت این شهدا رنج‌های زیادی را متحمل شدند و فعالیت‌های شهید باهنر در حیطه علمی نقش مهمی برای آماده‌سازی نسل جوان برای مبارزه ایفا کرد.

وی بیان کرد: شهید باهنر با تالیف کتب درسی که قبل از انقلاب تدوین کرد نقش بسزایی در تربیت نسل جوان و نوجوان داشت و همین جوانان حرکت انقلاب را شروع کردند و انقلاب به پیروزی رسید.

انجم شعاع تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر هر دو الگو هستند و لازم است که جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان در راه خدمت به اسلام و رسیدن به اهداف این دو شهید بزرگوار را الگو قرار دهند.

وی افزود: دشمنان به خوبی شخصیت این دو شهید را با وجود مدت کمی که در دولت بودند، شناختند و آنها را ترور کردند.

انجم شعاع گفت: این دو شهید از همه لحاظ شاخص بودند و می‌طلبد همه ما به ویژه دولتمردان این دو شهید را به عنوان الگو قرار داده تا افکار و سیره علمی این شهدا را به جامعه اسلامی به خوبی معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار