مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

خبرنگاران صف اول «جهاد تبیین» و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستند

حجت‌الاسلام «رعایتی» با بیان اینکه خبرنگاران صف اول جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستند، گفت: امیدواریم که خبرنگاران ما جزو سرداران جهاد تبیین باشند و هزاران سرباز در این عرصه تربیت کنند.
کد خبر: ۶۰۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 14August 2023

خبرنگاران صف اول «جهاد تبیین» و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه بسیج و سپاه کربلا که با حضور سردار سرتیپ «رمضان شریف» معاون روابط کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مدیر شعب بانک صادرات مازندران در سالن همایش بانک صادرات برگزار شد، به نقش خبرنگاران در ماندگاری تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: اگر خبری از واقعه‌ای بیرون نیاید فراموش می‌شود، مانند این جمله که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

وی با اشاره به تفاوت خبر‌ها و رسانه‌ها و با بیان اینکه رسانه در ایران اسلامی با سایر کشور‌ها متفاوت است، افزود: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های غربی به دنبال جذب مخاطب و دنبال کننده بیشتر هستند و می‌خواهند کسب و کار راه بیاندازند، اما خبرنگاران ما به عنوان خبرنگار بسیجی همیشه صداقت دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صداقت، راستگویی و امید آفرینی را شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی عنوان کرد و گفت: خبرنگار بسیجی هر خبری را نمی‌گوید و به خبر دروغ نمی‌پردازد.

حجت الاسلام رعایتی با تصریح بر اینکه خبرنگار بسیجی باید حرف حق و با صداقت بزند و مایه امیدآفرینی در جامعه شود، چراکه کیفیت، کمیت را درپی دارد، اذعان داشت: اگر افرادی که کار و ایثارگری حسین فهمیده‌ها را گزارش نمی‌دادند، نبودند، مردم با آنها آشنا نمی‌شدند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی یا حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند و یا اگر می‌نویسند خوب نمی‌نویسند و اگر هم خوب بنویسند حرف خوب نمی‌نویسند، ادامه داد: برخی طوری خبر می‌نویسند که ناامیدی به دنبال دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فوریت و قطعیت جهاد تبیین  ادامه داد: باید خوب و درست و با هدف ایجاد امید در جامعه قلم زد.

این مسئول با اشاره به اهمیت هدایت جامعه به سمت پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس حمهوری اسلامی، تصریح کرد: باید تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه اصحاب خبر و رسانه باشد.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهداف دشمنان که به دنبال توطئه افکنی و شبهه افکنی در جهت نادیده گرفته شدن ایثار شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم هستند پرداخت و تأکید کرد: خبرنگاران صف اول جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستند، امیدواریم که خبرنگاران ما جز سرداران جهاد تبیین باشند و هزاران سرباز در این عرصه تربیت کنند.

حجت الاسلام رعایتی عاقبت بخیری خبرنگاران در دنیا و آخرت را در حقیقت گویی کوتاه دانست و بیان کرد: اگر خبرنگار موقعیت خود را به همین منوال پیش ببرند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار