معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا:

خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه مازندران تجلیل شدند/ رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره عکس بسیج

سرهنگ «ابراهیمی گتابی» با بیان اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مازندران در حوزه بسیج و سپاه تجلیل شدند، گفت: پوستر هشتمین جشنواره عکس بسیج و سپاه با حضور سردار «شریف» رونمایی شد.
کد خبر: ۶۰۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ - 14August 2023

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مازندران در حوزه بسیج و سپاه تجلیل شدند/ رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره عکس بسیج و سپاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی ابراهیمی گتابی» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا امروز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه بسیج و سپاه کربلا که با حضور سردار سرتیپ «رمضان شریف» معاون روابط کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مدیر شعب بانک صادرات مازندران در سالن همایش بانک صادرات برگزار شد، ضمن قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان که در حوزه بسیج و سپاه تلاش کردند، اظهار داشت: در این مراسم از فعالان رسانه‌ای حوزه بسیج و سپاه کربلا قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین برگزیدگان هفتمین جشنواره عکس سپاه به نام «قاب ایمان و امید» تقدیر خواهند شد، افزود: با حضور سردار «شریف» از پوستر هشتمین جشنواره عکس بسیج و سپاه نیز رونمایی می‌شود.  

ابراهیمی گتابی اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور را از دیگر برنامه‌های این مراسم دانست و گفت: همچنین از برگزیدگان بخش لوح خدمت تقدیر به‌عمل می‌آید.

این مسئول تجلیل از رسانه‌های برتر باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، جایزه سال «مثل آوینی»، تجلیل از برترین خبرنگار حوزه بسیج را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اذعان داشت: در این برنامه، خبرنگار برتر حوزه سپاه و بسیج را نیز معرفی می‌کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی است، اظهار داشت: در این روز حزب الله لبنان، هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل را شکست و نبرد ۳۳ روزه سبب عزت اسلام شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با عنوان اینکه در جنگ رسانه‌ای کثرت ملاک نیست، داشتن وحدت و انسجام را برای مقابله با هجمه دشمنان را الزامی دانست.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای بسیج و سپاه کربلا و فعالان رسانه استان در این حوزه با حضور سردار سرتیپ «رمضان شریف» معاون روابط کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار