فرماندار همدان:

مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند

«مخفی» گفت: مسئولان به انجام وظایف در ستاد بزرگداشت اربعین نگاه تکلیف مدارانه داشته باشند و متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند.
کد خبر: ۶۱۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 16August 2023

مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان «مسلم مخفی» فرماندار همدان  در ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان همدان اظهار داشت: تلاش در جهت احیای دین، حق خواهی و ایستادگی در برابر جریان باطل در هر زمان باید به عنوان فلسفه اربعین و قیام عاشورا مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به انجام وظایف در ستاد بزرگداشت اربعین نگاه تکلیف مدارانه داشته باشیم بویژه انتظار داریم مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه در کنار عوامل انتظامی از توان بسیج برای امنیت موکب‌ها استفاده می‌شود، افزود: همواره در معرض تهدیدات تروریسم هستیم و لذا مراقبت‌های لازم باید در موکب‌های اربعین پیش بینی شود.

وی تصریح کرد: موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی صرفا با هماهنگی ستاد مردمی باید فعالیت کنند. هر پیام بی نظمی و منفی را از فعالیت موکب‌ها پاک کنیم و اجازه ندهیم این رویداد بزرگ را با انعکاس اخبار منفی زیر سوال ببرند.

مخفی عنوان کرد: سه ورودی شهر همدان بسیار حائز اهمیت و ویترین شهر است ضمن فضاسازی و استقرارعوامل در ورودی‌ها روشنایی راه‌های متصل به ورودی‌های شهر رفع نقص و بطور کامل روشن باشد.

وی اضافه کرد: ۳۰۰ تن آرد برای مصرف موکب‌های داخل شهرستان و ۷۰ تن برای موکب‌های اعزامی به عراق پیش بینی شده است.

فرماندار همدان در پایان متذکر شد: فعالیت ستاد اربعین یک امر مقدس است که باید فعالیت‌ها مستند سازی و با بهره گیری از جلوه‌های هنری منعکس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها