رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش:

خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان سرمایه‌های جاودانه اسلام و میهن هستند

«تمندانی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان به واسطه جانفشانی‌ها و شجاعت و پایمردی و تحمل دشواری‌های عرصه جنگ و دفاع و کسب افتخار برای کشور و ملت از سرمایه‌های جاودانه اسلام و میهن هستند.
کد خبر: ۶۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 19August 2023

اگر این مطلب، «گفت‌وگو» است، چرا سخنان یک شخص دیگر (علی سعدی) در آن درج شده است و اگر سخنرانی است (عکسی که درج شده نشان‌دهنده برگزاری مراسم و سخنرانی در آن مراسم است) پس چرا نوشته‌اید در گفت‌وگو؟ ساختار خبر را مشخص و آن را اصلاح کنید/ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان سرمایه های جاودانه اسلام و میهن هستند«علیرضا تمندانی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر و خدمت رسانی به آنان آسان نیست و باید طوری برنامه‌ریزی و کار کنیم تا شأن و منزلت این عزیزان حفظ شود.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی جامعه وظیفه همه ما ادامه دادن راه پر افتخار و عزت شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز است، زیرا آنان با تحمل دشواری‌های آن دوران سخت به ما نشان دادند که اهدای خون و جان در راه اسلام و میهن و صیانت از حق و حقیقت و پشتیبانی همه جانبه از امام راحل و رهبری هزینه دارد و عظمت و ابهت اسلام به آسانی به دست نمی‌آید.

تمندانی متذکر شد: در شرایط فعلی جامعه لازم می دانیم قدردان تلاش های رزمندگان اسلام باشیم و هر آنچه در توان داریم باید در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و انسانی و انقلابی هزینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها