معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت امیدآفرین و مردمی

«محمدی» گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی امیدآفرینی و مردمی برای همگان باید باشند و سبک ساده زیستی و مردم داری آنان تببین و فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۶۱۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 17August 2023

شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت امیدآفرین و مردمیبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «تراب محمدی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه در نشست نهایی سیاست گذاری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به معنای واقعی، مردمی بودند و معنای واقعی اسلام و انقلاب را دولت پیاده کرده طوری که در مدت اندک مسئولیت تا قبل از شهادت مصدر خیر و برکت زیادی برای جامعه شدند.

وی با اشاره به ساده زیستی، انقلابی و جهادی بودن شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهدای دولت با روش و منش خود در جامعه خودباوری ایجاد کرده و جامعه دارای انسجام شده که این موضوع هم نیز باید الگو باشد.

محمدی با اشاره به لزوم بیان عملکرد دولت، ادامه داد: عملکرد دولت باید تبیین شود چون در واقع بیان عملکرد نظام است و در جهت تحکیم آن باید قدم برداشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف دولت کسب رضایت مردم است، تاکید کرد: کسب رضایتمندی مردم با اجرای طرح های عمرانی و تولیدی و همین طور تلاش برای تقویت معیشت آنان حاصل می شود و دولت در این مسیر گام برمی دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح های مهم عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود، گفت: ستاد گرامیداشت هفته دولت در استانداری تشکیل شده است.

محمدی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی کافی و موثر برای تبیین عملکرد دولت به اندازه تلاش هایی که انجام شده است، از رسانه ها خواست تا در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم به خصوص در هفته دولت که فرصت مناسبی برای آگاه سازی و بیان این تلاش ها و واقعیت ها است، تلاش کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز گفت: تبیین ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت یک فرصت باز معرفی به جوانان است.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور، شهیدان رجایی و باهنر در گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد و افزود: این مراسم روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح با شرکت مردم و مسوولان برگزار و قبور شهدا غبارروبی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار