فرماندار تربت جام خبر داد؛

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه همزمان با هفته دولت در تربت جام

«جمشیدی» گفت: همزمان با هفته دولت با صرف هزینه ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبار ۶۰ پروژه عمرانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و با تخصیص ۱۷ میلیارد تومان ۱۰ پروژه کلنگ زنی و عملیات ساختمانی طرح‌ها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 24August 2023

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه همزمان با هفته دولت در تربت جامبه گزارش دفاع‌پرس از تربت جام، «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان تربت جام در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اصول و مبانی سیاست داخلی دولت اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم برمبنای توجه به کرامت انسانی، برگزاری سفر‌های استانی، تسهیل و صدور مجوز کسب و کار، اجرای عدالت در توسعه شهری و روستایی، گفتمان انقلاب اسلامی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت و ارتقاء وحدت و امنیت ملی است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته گرامی داشت دولت برنامه‌های دیداربا ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، دیدار و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، عطرافشانی و گلباران حرم شهدا، برگزاری یادواره ۲۳ شهید کارمند، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۷۰ پروژه عمرانی، بهداشتی، آموزشی، توسعه معابر شهری، روستایی، آسفالت، برق رسانی، آبرسانی، گازرسانی، راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان سجادیه و.. در سطح شهرستان تربت جام اجرا می‌گردد.

فرماندار تربت جام گفت: در هفته دولت در مجموع ۷۰ برنامه فرهنگی، افزایش سرمایه اجتماعی، مردم‌داری و امیدسازی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

جمشیدی با اشاره به وضعیت اعتبارات افزود: اعتبارات تملک دارایی نسبت به مدت مشابه ۱۰۱ درصد افزایش یافته است و در هفته دولت ۸۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و نیز اداره کمیته امداد درشهر نصرآباد فعال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت درحوزه آبرسانی گفت: با تلاش و پیگیری‌های، فرمانداری در سطح استان با حفر سه حلقه چاه، دبی آب شرب از ۲۵۰ لیتر در ثانیه به ۳۸۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است و الان مشکل درحوزه تقسیم آب وجود دارد و باید خط انتقال آب در سطح شهر اصلاح گردد و از طرفی ۱۷ روستا بامشارکت خیر آبرسان کشور مردم این مناطق از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند و بالاترین سرمایه‌گذاری دولت در حوزه آب صورت گرفته است.

فرماندار تربت جام با اشاره به حوزه راهسازی و توسعه معابر شهری و روستایی تصریح کرد: بیش از ۴۰ کیلومتر راه‌های شهرستان روکش آسفالت انجام شده است و تکمیل ۷ کیلومتر کمربندی و ۹ کیلومتر قطعه اول تربت جام به شهر احمدآباد صولت مجموعا ۱۶ کیلومتر ۳۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و به پیمانکار واگذارشده است و بزودی عملیات اجرایی این دو محور شروع می‌شود.

جمشیدی خاطرنشان کرد: چند نقطه حادثه خیز شهرستان ورودی شهرستان از سمت مشهد، ورودی شهر احمدآباد صولت، پل مقابل روستای محمودآباد و تقاطع بنکدار جاده سمیع آباد با تامین اعتبار در حال رفع نقاط حادثه خیز قرار داریم.

وی با اشاره با پروژه گازرسانی گفت: با تخصیص ۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار پروژه خط ۱۶ اینچی تقویتی از زمت صالح آباد بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آبان ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار تربت جام تاکید کرد: تمام شاخص‌های کشور رو به بهبودی است و اعتبارات دولتی تا این تاریخ به ۸۹ میلیارد تومان رسیده است و این در صورتی است که اعتبارات توازن هنوز اعلام نشده است.

جمشیدی با اشاره به پیش ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد ۱۴۲ نفر داوطلب در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳۲ نفر مرد و ۱۵ نفر زن هستند و ۴۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار