دبیر اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان:

استقبال مردم همدان از «فصل شیدایی» بی‌نظیر بود

سردار «فرجی» گفت: شب اول پیش‌بینی ما حضور ۵ تا ۶ هزار نفری مردم در نمایش «فصل شیدایی» بود. اما استقبال از این نمایش به ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر در هر شب هم رسید که این در نوع خود برای ما جالب توجه بود.
کد خبر: ۶۱۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 26August 2023

استقبال مردم همدان از «فصل شیدایی» بی‌نظیر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بعد از اتمام نمایش فصل شیدایی، اظهار داشت: ابتدا باید از تک تک عوامل اجرایی این پروژه بزرگ هنری که بیش از دو ماه خالصانه و جهادی پای کار بودند، نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی تصریح کرد: خروجی بیش از دو ماه تلاش و زحمت برای فصل شیدایی، اجرای بی‌نقص و باشکوه ظرف ۱۵ شب خاطره‌انگیز بود که امیدوارم مردم همدان از این شب‌ها و این نمایش جذاب راضی بوده باشند.

سردار فرجی ادامه داد: شب اول پیش‌بینی ما حضور ۵ تا ۶ هزار نفری مردم بود. ظرفیتی هم که تعریف کردیم حدود هفت هزار نفر بود، اما استقبال از این نمایش به ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر در هر شب هم رسید که این در نوع خود برای ما جالب توجه بود.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی، عوامل هنری و اجرا، استانداری، تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع)، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، شهرداری، رسانه‌ها، اقشار مختلف و… برای اجرای خوب این نمایش عنوان کرد: مردم استقبال بی‌نظیر و باشکوهی از این اثر ماندگار داشتند. تلاش زیادی شد تا برنامه با دقت و ظرافت خاصی به اجرا درآید و خوشحالیم که چند شب خاطره‌انگیز به واسطه یک کار فرهنگی برای مردم رقم خورد.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه ترویج دهیم، متذکر شد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جان‌فشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند. امروز ما وظیفه داریم که به هر شکلی نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار