در بازدید از نمایشگاه عکس‌ها و نامه‌های دیده نشده اسرای دفاع مقدس؛

عضو حقوقدان شورای نگهبان: ایثار در اسارت معنا می‌شد

پروین ضمن بازدید از نمایشگاه عکس‌ها و نامه‌های دیده نشده اسرای دفاع مقدس، گفت: ایثار و عدم دلبستگی به مادیات و مادی‌گرایی در اسارت معنا پیدا می‌کرد. این عکس‌ها تمام آن گذشت‌ها و خاطرات دوره اسارت را یادآوری می‌کند و برایم بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۶۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 28August 2023

ایثار در اسارت معنا می‌شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «خیرالله پروین» عضو حقوقدان شورای نگهبان و از آزادگان جنگ تحمیلی از نخستین نمایشگاه عکس‌ها و نامه‌های دیده نشده اسرای جنگ تحمیلی که این روز‌ها در گالری عالی حوزه هنری برپاست، بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: جنگ ما جنگ ناخواسته‌ای بود که طبق فرمایش امام (ره) که فرمودند «این جنگ نعمت هم بود» حقانیت جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد.

وی ادامه داد: با دیدن عکس‌ها و نامه‌های دیده نشده اسرای جنگ در وهله اول دلم گرفت چراکه سال‌ها با این بچه‌ها در زندان بغداد، الانبار، موصل یک و سه و چهار زندگی کرده‌ام. هرکدام از بچه‌ها منبع بزرگی از خاطرات دوره اسارت هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: ایثار و عدم دلبستگی به مادیات و مادی‌گرایی در اسارت معنا پیدا می‌کرد. این عکس‌ها تمام آن گذشت‌ها و همدلی‌ها و خاطرات دوره اسارت را یادآوری می‌کند و برایم بسیار ارزشمند است.

پروین به اتفاق مرتضی سرهنگی از کتابخانه حوزه هنری نیز بازدید کرد و با حضور در رواق شهدا، به شهدای گمنام ادای احترام کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار