مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

اجرای بیش از ۳۳ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ۵ ماهه نخست سال‌جاری، ۲۱ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در شهرستان ایجرود اجرا و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۱۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 02September 2023

اجرای بیش از ۳۳ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان «علیرضا جزء قاسمی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای «خانجین» شامل احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۱.۵ کیلومتر و احداث خط انتقال به طول ۱ کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که در شهرستان ایجرود بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: آبرسانی به روستای «احمد کندی» نیز با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول ۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

وی بیان داشت: طرح آبرسانی به روستای «گلابر سفلی» در این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و شامل اصلاح و بازسازی شبکه به طول ۵ کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی و همچنین اجرای عملیات استاندارد سازی انشعابات این روستا به تعداد ۱۰۰ فقره انجام شد.

جزء قاسمی عنوان کرد: اجرای طرح آبرسانی به روستای «قلقاتی» در بخش حلب نیز با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۴ کیلومتر، حفر یک رشته قنات، احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و استانداردسازی ۱۴۱ فقره انشعاب از دیگر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفا در شهرستان ایجرود طی سال‌جاری بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای «شهرک» در بخش مرکزی شهرستان ایجرود نیز با توسعه قنات قدیمی این روستا به طول ۱۵۰ متر، حفر یک حلقه چاه دستی به عمق ۳۳ متر و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال انجام شد.

وی اضافه کرد: آبرسانی به روستا‌های «قره درق، سعیدآباد، چسب، اوزان، نجم الشخان و آقبلاغ» در شهرستان ایجرود نیز شامل احداث قنات، خط انتقال، حفر و تجهیز چاه آب و استانداردسازی انشعابات طی ۵ ماهه نخست امسال انجام شده است.

جزءقاسمی خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستا‌های «پاشاچای، شوراب، قزلجه، قارتخلو، بزین، اغلبیک علیا، قوشچی و قادرلو» نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در حوزه آبرسانی به روستا‌های شهرستان ایجرود در سال‌جاری است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها