فرمانده سپاه دیر تاکید کرد؛

لزوم برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس به میزبانی مردم

سرهنگ «حسینی» باتاکید بربرگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت ومیزبانی مردم لازم واثر بخش است.
کد خبر: ۶۱۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 02September 2023

لزوم برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس به میزبانی مردمسرهنگ پاسدار «سید علی حسینی» فرمانده سپاه شهرستان دیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با گرامیداشت  سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت برای کشور اقتدار دفاعی و نظامی است، به همین جهت اگر یک کشور دچار ضعف دفاعی و نظامی باشد اساسا آن کشور در مهندسی نظم جهانی به بازی گرفته نخواهد شد.

وی در این خصوص افزود: در این محاسبه سیستم تهاجمی موشکی به عنوان یک راهکار جدی مطرح است بنابراین استراتژی جنگ در آکادمی‌های مطرح جهان، جنگ از راه دور است و در این محاسبه، پدافند به‌عنوان خط مقدم دفاعی مطرح شده است

فرمانده سپاه دیر تصریح کرد: مردم عزیز کشور ما به خوبی واقفند که امنیت و آسایش ما در بخش‌های مختلف، آسمان، زمین و دریا مرهون جانفشانی ومجاهدت شبانه روزی رزمندگانی است که تمام وجود خویش را وقف حراست از آسمان و آب وخاک کشور کرده اند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته دفاع مقدس وبرنامه ریزی‌های گسترده در این شهرستان گفت: شهرستان دیر در هفته دفاع مقدس سال جاری میزبان برگزاری برنامه‌های باشگوه گرامیداشت این ایام است.

سرهنگ حسینی افزود: لازمه برگزاری ومیزبانی از هفته دفاع مقدس استفاده از ظرفیت‌های بزرگ مردمی است که در این زمینه برنامه‌های گسترده صورت گرفته است.

فرمانده سپاه دیر برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را از برنامه‌های مهم پیش رو دانست و اذعان داشت: به همت گروه‌های مردمی بسیجی نمایشگاه بزرگ تجسمی دفاع مقدس در حال برنامه ریزی واجراست که ان شا الله مورد استقبال عموم مردم واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار