دیدار مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارشد آجا با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

«علیرضا زمانپور» مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب با «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۱۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 03September 2023

دیدار مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارشد آجا با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علیرضا زمانپور» مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب امروز با «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر اهمیت و جایگاه ورزش و آمادگی جسمانی کارکنان و همکاری متقابل فی مابین و همچنین استفاده از ظرفیت‌های طرفین و ارتقا سطح ورزش قهرمانی و همگانی تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان مستعد و برازنده‌ای در ارتش و حوزه ورزش مشغول خدمت هستند که باید در مسیر درست قهرمانی قرار بگیرند.

زمانپور بر همکاری همه جانبه حوزه ورزش در ارتش با هیئت‌های ورزشی استان تاکید کرد و افزود: به لطف خدا و تدابیر امیر بیدادی فرماندهی قرارگاه، زیرساخت‌های خوبی برای ورزش کارکنان و کادر وظیفه در ارتش مهیا شده که این امکانات می تواند بستر حضور خیلی از ورزشکاران را در عرصه قهرمانی فراهم آورد.

بنی تمیم نیز ورزش نیروهای مسلح را یکی از مهمترین بخش‌های اقتدار این عزیزان به شمار آورد و ضمن استقبال از همکاری همه جانبه با ارتش گفت: قطعا همکاری و ارتباط بیشتر و بهتر ما می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها شود و بستر حضور ورزشکاران نظامی را در سطح ملی رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها