مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام اردبیل؛

طرح «سفیر احسان » در اردبیل برگزار شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل از اجرای طرح «سفیر احسان» با هدف کمک و حمایت گروه های جهادی،خیریه ها،سازمانهای مردم نهاد و گروه های مردمی فعال در آستانه اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ - 03September 2023

طرح «سفیر احسان » در اردبیل برگزار شد«مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل ظهر امروز (یک شنبه) در گفت‌وگو با خبر نگار دفاع‌پرس اردبیل اظهار داشت: طرح «سفیر احسان» با هدف کمک و حمایت گروه های جهادی،خیریه ها،سازمانهای مردم نهاد و گروه های مردمی فعال جهت شرکت زائران و شیفتگان سرور وسالار شهیدان امام حسین(ع) درمراسم اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل با اشاره به اینکه زائران حمایت شده در این طرح معنوی شناسایی شده از ناحیه گروه‌های جهادی، خیریه ها، گروه‌های فعال مردمی و سازمانه‌های مردم نهاد می‌باشد افزود:  شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: در طرح «سفیر احسان» کمک به شرکت زائر اولی‌ها و حضور جوانان در اربعین حسینی یکی از اهداف این طرح می‌باشد که توسط گروه جهادی فعال و مستقر در محلات شناسایی و جهت شرکت در این طرح راهنمایی شده اند.

مهدی افتخاری به اختصاص اعتبار سه میلیار ریالی به طرح «سفیر احسان» در اردبیل اشاره کردوگفت: در کنار اجرای طرح «رهسپاران عصر ظهور» که در روز‌های نزدیک  اربعین حسینی برای وصال 520 زائر  اردبیلی میسر شد،با اجرای طرح حمایتی «سفیران احسان» موجبات حضور تعداد زیادی از زائران و دلدلدگان به زیارت سید و سالار شهیدان و شرکت عاشقان حسینی در اربعین حسینی فراهم گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار