فردا از شبکه افق پخش می‌شود

همسر شهیدی که برای دیدار با شوهرش به بهشت رفت

برنامه «نیمه پنهان ماه» این هفته میزبان فاطمه ایوب‌میگونی همسر شهید «مرتضی رجب‌بلوکات» فرمانده محور عملیاتی لشکر محمد رسول الله(ص) است.
کد خبر: ۶۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 08December 2015

همسر شهیدی که برای دیدار با شوهرش به بهشت رفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس برنامه «نیمه پنهان ماه» این هفته میزبان فاطمه ایوبمیگونی همسر شهید «مرتضی رجببلوکات» فرمانده محور عملیاتی لشکر محمد رسول الله(ص) است؛ فاطمه که دختر خاله همسرش هم بود از خاطراتش میگوید، از روزی که مشکلات زندگی به او فشار آورد و در خواب، برای ملاقات با مرتضی به بهشت رفت.

فاطمه ایوب میگونی بهمن ماه سال 1361 با مرتضی رجب بلوکات ازدواج کرد، آنها شش سال زندگی مشترک داشتند، زندگی خوبی که سرانجام با شهادت مرتضی در هفتم مردادماه سال 67 به پایان رسید.

شهید مرتضی رجب بلوکات فرمانده محور عملیاتی لشکر محمد رسول الله(ص) بود؛ او متولد شهر ری بود و زمانی که انقلاب به پیروزی رسید فقط 13 سال داشت ولی در همان سن کم، فعالیت هایش در مساجد و نهادهای انقلابی زبانزد خاص و عام بود.

عضویت او در سپاه به سال 1362 باز میگردد، زمانی که در سایت موشکی نیروی هوایی مشغول به کار شد؛ او هنگامی که فرمانده تیپ ذوالفقار بود برای تحول محور عملیاتی شلمچه وارد خط شد که در این هنگام ترکشی به شاهرگ گردنش اصابت کرد و مرتضی، به فیض شهادت نائل آمد.

«نیمه پنهان ماه» کاری از امیر بنان و یاسر انتظامی به عنوان تهیه کننده و کارگردان، چهارشنبه 18 آذرماه ساعت 18 و تکرار آن ساعت 22 از شبکه افق پخش میشود.

بازپخش این برنامه هم برای ساعت های 10.30 و 15.30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار