معاون حقوقی، امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

سیزدهم آبان یکی از روز‌های بزرگ و موثر انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام انصاری گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان روز‌های نخست انقلاب اسلامی در ایران آمریکا را یکی از محور‌های شرارت و شیطان بزرگ نام بردند.
کد خبر: ۶۱۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 11September 2023

سیزدهم آبان یکی از روز‌های بزرگ و موثر انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی عرب انصاری» معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اولین جلسه کشوری برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مراسم بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان، اظهار داشت: یکی از روز‌های بزرگ و موثر انقلاب اسلامی سیزدهم آبان ماه است. بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان روز‌های نخست انقلاب اسلامی در ایران آمریکا را یکی از محور‌های شرارت و شیطان بزرگ نام بردند.

انصاری افزود: سیزدهم آبان هم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. آمریکایی که در کودتای ۲۸ مرداد نقش داشت و همه دشمنی‌های خود را با ملت ایران معطوف داشته است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: همه به یاد داریم و در تاریخ ثبت شده که دانش آموزان و دانشجویان در این مسیر خون پاک خود را اهدا کردند. اما نظر به اینکه این روز، روز بزرگی است و ما هم با هجمه استکبار جهانی روبرو هستیم یوم الله سیزدهم آبان ماه باید در یک تراز بالا و بزرگ جلوه کرده و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: از این روی بود که حجت الاسلام موسی پور نماینده ولی فقیه در شورا نظر داشتند که سکان رهبری و هدایت به دست اهل آن سپرده شود و کسی مسئولیت را برعهده بگیرد که انتظارات را برآورده کند که در نهایت سردار نقدی این مسئولیت را پذیرفتند.

انتهای پیام/134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار