رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان:

موج بیداری بزرگی برابر آمریکا در منطقه بلند شده است/ همه مردم در برگزاری یوم الله ۱۳ آبان شریک هستند

سردار نقدی گفت: امروز موج بیداری بزرگی در برابر آمریکا بلند شده که این موج بیداری در منطقه به صورت مقاومت مسلحانه در جنوب غرب آسیا در برابر رژیم صهیونیستی، در شرق به صورت مبارزات اقتصادی و در آفریقا نیز به صورت قیام‌های مردمی است.
کد خبر: ۶۱۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ - 11September 2023

موج بیداری بزرگی برابر آمریکا در منطقه بلند شده استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان امروز (دوشنبه) در اولین جلسه کشوری برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان، اظهار داشت: امروز موج بیداری بزرگی در برابر آمریکا بلند شده است و این موج بیداری در منطقه به صورت مقاومت مسلحانه در جنوب غرب آسیا در برابر رژیم صهیونیستی، در شرق به صورت مبارزات اقتصادی و در آفریقا نیز به صورت قیام‌های مردمی است.

سردار نقدی افزود: البته تمامی این قیام‌ها و مبارزات از مقاومت و قیام مردم شریف و بزرگ ایران سرچشمه گرفته است که مسیر‌های پیروزمندانه را پیش روی ملت‌های دنیا ترسیم کرده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان ادامه داد: ویژگی بسیار مهم مراسم‌های سالیانه یوم الله سیزدهم آبان ماه مردمی بودن این حرکت است. البته این حرکت فقط منحصر به قشر خاصی و یا جامعه نخبگانی نبوده و نیست و همه مردم در برگزاری آن شریک و سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم که در استانه فرارسیدن سالروز سیزدهم آبانی دیگر قرار داریم باید همانند سال‌های قبل این ویژگی مردمی بودن نشان داده شود تا قوت قلبی برای همه آزادی خواهان دنیا باشد.

سردار نقدی اضافه کرد: همین ویژگی مردمی بودن مراسم سالیانه سیزدم آبان ماه است که آمریکا را دچار مشکلات حاد فراوان و غیرقابل بازگشتی کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه یادآور شد: برای ادامه پیدا کردن هرچه بهتر برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه باید به دو موضوع توجه کنیم. نکته اول، باید ماهیت جنایتکار آمریکا و استکباری آن معرفی و تبیین شود و واقعیت‌ها و ماهیت‌های آمریکا به خوبی به تصویر کشیده شود.

وی عنوان کرد: مردم باید به خوبی ببینند که آمریکای جنایتکار از ویتنام در شرق آسیا تا کشور شیلی چه کار‌هایی و جنایت‌هایی انجام داده است. مردم باید با جنایت‌های آمریکا در کشور‌های منطقه همچون لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و یمن هرچه بیشتر آشنا شوند.

سردار نقدی تصریح کرد: مردم کشورمان باید بدانند که نقش آمریکا از زمان کودتای ۲۸ مرداد تا زمان سرنگونی رژیم پهلوی در سلسله اقدامات و جنایت‌هایی که علیه مردم ایران انجام شد، چه بوده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: دومین نکته نیز ما اگر می‌گوییم به قله‌ها نزدیک هستیم و آمریکا در حال افول است باید بگوییم که این وضعیت به چه دلیلی است؟ اسناد و مدارک ما چیست؟ در حقیقت این موارد باید در مراسم‌های سیزدهم آبان ماه امسال در دستور کار ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/134

نظر شما
پربیننده ها