در نشست خبری مطرح شد؛

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان: شعار راهپیمایی امسال نظم نوین جهانی با نسل آرمانی/ شکست آمریکا همانند صهیونیست‌ها شکستی ترمیم‌ناپذیر است

سردار نقدی گفت: شکست آمریکا همانند صهیونیست‌ها شکستی ترمیم‌ناپذیر است، آنها علاوه بر شکست نظامی شکست رسانه‌ای و فرهنگی هم خورده‌اند.
کد خبر: ۶۲۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 31October 2023

نقدیبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شکر می‌کنیم خدای بزرگ را که پیروز‌های بزرگ را برای امت اسلام رقم زد. همچنین درود می‌فرستیم به شهدای راه حق علیه باطل بالاخص شهدای مظلوم غزه که با دردمندی تمام به خاک و خون کشیدند. آمریکا به عنوان شیطان بزرگ امروز در جنگ باطل در غزه قرار دارد و همه مردم جهان علیه جبهه غرب بسیج شده اند.

سردار نقدی گفت: شما شاهد بودید که سردمداران غرب با دلنازکی تمام سال گذشته تمام رسانه‌های خود را به دلیل فوت یک خانم مرکز ارشاد فراجا را به اتاق جنگ تبدیل کردند، اما اکنون که زنان و کودکان غزه به مظلومانه‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رسند، ولی هیچ صدایی از جانیان غربی شاهد نیستیم، بلکه مسئولان غرب از این جنایات صهیونیست‌ها شادی و پایکوبی می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی گرامی داشت ۱۳ آبان تاکید کرد: قاطعانه عرض می‌کنم که پیروزی امروز ملت فلسطین از پیروزی روز اول بسیار بزرگ‌تر است، اگر ما می‌خواستیم در تمام کشور‌ها شهر‌ها و روستا‌های دنیا جهاد تبیین کنیم، قطعا نمی‌توانستیم ماهیت واقعی آمریکا که امروز برای همه روشن شده است نمایان کنیم، همانطور که امام راحل فرمودند، آمریکا جنایتکارترین حکومت تاریخ بشریت است، مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی هر روز به شهادت می‌رسند و مورد جنایت قرار می‌گیرند، از این خون‌های پاک به ناحق ریخته شده بوی عطر ظهور امام زمان عج الله به مشام می‌رسد.

وی افزود: شاید تصور شود که نباید جنایت امروز صهیونیست‌ها به حساب آمریکا بدانیم، در صورتی که طرف اصلی جنگ و جنایت علیه مردم غزه آمریکاست، آمریکا فرماندهی جنگ را از روز دوم به عهده گرفتند، امروز نه تنها ۵۳ هواپیمای نظامی باری را روانه سرزمین‌های اشغالی کردند، بلکه نیروی‌های کماندو خود را در اختیار صهیونیست‌ها برای کشتار مردم غزه قرار دادند، آمریکایی‌ها حتی جنایاتکاری روی چنگیز و مغول را سپید کرده‌اند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: شکست آمریکا همانند صهیونیست‌ها شکستی ترمیم ناپذیر است، آمریکایی علاوه بر شکست نظامی شکست رسانه‌ای و فرهنگی هم خورده‌اند. آمریکایی‌ها اگر راست می‌گویند که ارتش رژیم صهیونیستی ارتشی شکست ناپذیر است، این رژیم را به حال خود بگذارید تا ببینیم چگونه صهیونیست‌ها می‌خواهند در مقابل مردم فلسطین بایستند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت ۱۳ آبان در ادامه به برگزاری با شکوه راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: امسال که حال و هوای کشور و جهان متفاوت از سال‌های گذشته است ضرورت دارد علاوه بر دانش آموزان دیگر اقشار حضور پر رنگی داشته باشند، شعار امسال نظم نوین جهانی با نسل آرمانی است، تحولاتی که اخیرا رخ داده است نظم جهانی را در شرف تغییر قرار داده است، همچنین مراسم طبق هر سال ساعت ۹:۳۰ در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: ما برنامه ویژه‌تری داریم که آن شکایت مردم ایران از آمریکا به دلیل کودتای ۲۸ مرداد است که ملت ایران را ۲۵ سال از توسعه و پیشرفت عقب انداخت، البته که ما بسیار زودتر از این باید از آمریکا شکایت می کردیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر جنایات علیه مردم مظلوم غزه ادامه پیدا کند، قطعا با پاسخ بسیار کوبنده محور مقاومت مواجه خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت ۱۳ آبان با بیان اینکه در تهران آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی می‌پردازد، گفت: در سراسر کشور شخصیتهای ملی برجسته به سخنرانی مراسم خواهند پرداخت.

سردار نقدی درخصوص کودکان غزه گفت: پیش بینی شده است که دانش آموزان با عروسکها و اسباب بازی‌های خود وارد میدان شود و احساسات خود را به کودکان و نوجوانان غزه نمایان کنند، همچنین مقرر شده است که صدا و سیما در تولیدات و پوشش های خود بر کودکان توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت گفت: امیدواریم که همه مردم دنیا به پا خیزند و با بصیرت تمام علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی اجماع کنند. امروز ما در حال تغییر نظم جهانی با محوریت تحولات در منطقه سرزمین فلسطین هستیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان روز اعلام برائت مردم ایران است، مردم باید با حضور خود این اعلام برائت را پر قدرت‌تر اعلام کنند، برخی درصدد هستند که مردم را از حضور در خیابان مایوس کنند، در صورتی که همین حضورهای ملت ایران بوده است که خیر و برکاتش امروز در فلسطین اشغالی ظهور و بروز می کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار