مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

تجلیل از ۶۰۰ ایثارگر استان همدان در هفته دفاع مقدس

سردار «ظفری» گفت: در ۲۹ شهریور امسال از ۶۰۰ ایثارگر استان همدان تجلیل می‌شود که بیش از نیمی از آنان را بانوان به خاطر نقش زن در جامعه دینی تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۱۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ - 12September 2023

تجلیل از ۶۰۰ ایثارگر استان همدان در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع امسال برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت کا برگزاری مراسم رژه یکی از برنامه‌های مهم این هفته است و امسال سعی در حذف برنامه‌های تکراری شده است.

وی افزود باید در کنار نمایش اقتدار نیروهای مسلح و ادوات نظامی، در اقدامی نو و تازه اقشار حاضر و موثر در جنگ تحمیلی شامل گردان های هلال احمر، دانشگاه‌ها، جامعه پزشکی و دیگر اقشار در مراسم رژه حضور داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس دیدار وبیناری با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم داشت که در این آیین از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا در ۲۹ شهریور امسال از ۶۰۰ ایثارگر استان همدان تجلیل می‌شود که در یک کار نو و مبتکرانه ترکیب تجلیل شوندگان این مراسم تغییر کرده و بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده است.

سردار ظفری بیان داشت: نیمی از تجلیل شوندگان را بانوان به خاطر نقش زن در جامعه دینی تشکیل می‌دهند و ۵۰ درصد مابقی نیز علاوه بر رزمنده پیشکسوت از جوانان و نوجوانان نسل کنونی نظیر جوانان هنرمند، نویسنده، امدادگر و پزشک است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: یکی از نکات مهم برنامه‌های عمومی دفاع مقدس، حاکم شدن اخلاق در این برنامه‌ها است به گونه‌ای که در صورت حضور بانویی بدون پوشش چادر در این برنامه‌ها، بدون هیچگونه تعصب و حساسیت بلکه با اخلاق نیکو باید به استقبال او رفت.

وی توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی پ های صورت گرفته قرار است هفته دفاع مقدس امسال «زینب سلیمانی» دختر سردار شهید قاسم سلیمانی در همدان حضور یابد.

سردار ظفری متذکر شد: با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس باید شکل و نمای دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای باشد که مراجعان به قرار داشتن در این هفته پی ببرند همچنین فضای سازی ادارات باید مراجعان را تحت تاثیر قرار داده تا جوانان به مسیر ارزش‌ها الهی بازگشته و در این مسیر پربرکت حرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها