همایش «جهادگران گفتمان‌‌ساز» در قم برگزار شد

همایش «جهادگران گفتمان‌ساز» و گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند جهادگر مرحوم محمد ساجدی، امروز در حسینیه مجتمع آموزشی هدایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 14September 2023

همایش «جهادگران گفتمان ساز» در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش «جهادگران گفتمان ساز» و گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند جهادگر مرحوم «محمد ساجدی»، امروز همزمان با سالروز وفات پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه مجتمع آموزشی هدایت قم برگزار شد.

این همایش با سخنرانی حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت اهمیت جهاد و گروه‌های جهادی در اسلام و نظام اسلامی و نیز حماسه اربعین حسینی(ع) همراه بود.

در همایش فوق با اهداء تندیسی، از خدمات ارزشمند و جهادی حجت الاسلام سید محسن مومنی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد تقدیر شد.

وی در سخنانی با تاکید بر اینکه به هر کاری، کار جهادی گفته نمی‌شود، اظهار داشت: کار جهادی باید خاستگاه ایمانی داشته باشد و منتج به تربیت دینی در جامعه شود.

مومنی با اشاره به روحیاتی از زنده یاد محمد ساجدی، گفت: اگر یک صفتی در انسان به سجایای اخلاقی تبدیل شد دیگر تظاهر و ریا در آن راه نمی‌یابد و مرحوم ساجدی نیز چنین خصوصیاتی داشت.

در همایش فوق، مسئولان قرارگاه جهادی شهدای جهادگر استان قم، گروه جهادی صاحب الزمان و قرارگاه حضرت معصومه، گروه جهادی شهید مؤمنی دانشگاه خواجه نصیر و گروه جهادی محبین الائمه(ع) به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون روش گفتمان سازی گروه‌های جهادی پرداختند.

این همایش با ذکر توسل به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) همراه بود.

در همایش جهادگران گفتمان ساز، مسعود نجابتی رییس کانون هنر شیعی، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم و علیرضا ایراندوست مسئول بسیج سازندگی استان قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار