رییس سازمان بسیج رسانه گیلان:

تحریم رسانه‌های ایرانی نشانگر ضعف دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی است

سرهنگ «پارسا»، تحریم رسانه‌های ایرانی را نشانگر ضعف دشمن در برابر قدرت نرم جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایمان و اراده افسران جنگ نرم، خواب‌های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 16September 2023

تحریم رسانه‌های ایرانی نشانگر ضعف دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «‌مهدی پارسا» رییس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر تحریم دو خبرگزاری و یک شبکه تلویزیونی ایرانی، اظهار داشت: تحریم اشخاص و رسانه‌های ایرانی توسط آمریکا نشان از ضعف دشمن در قبال قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در راستای شکست سیاست‌های تقابلی با جمهوری اسلامی و فشار حداکثری اقدام به تحریم رسانه‌ها به عنوان پیشانی نبرد رسانه‌ای کرده است، گفت: ترس دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی و قدرت اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ رسانه‌ای نشان از شکست سیاست‌های رسانه‌ای آنها و قدرت اصحاب رسانه ایرانی در این جنگ نابرابر است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به قرار گرفتن شبکه پرس تی وی، خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم در لیست تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا افزود: تحریم‌های رسانه‌ای دشمن در حقیقت اعتراف آن‌ها در برابر فعالیت اثربخش رسانه‌های داخلی در جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات رسانه‌ای همه تلاش خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن با خطای محاسباتی، علاوه بر تلاش حداکثری خود و امکانات فراوان رسانه‌ای به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید.

سرهنگ پارسا تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت رسانه‌ای درست، به هنگام و مستمر در عصر جهاد تبیین و جهاد رسانه‌ای افسران جنگ نرم در خط مقدم جنگ شناختی و ادراکی توطئه‌های نرم دشمن را بار دیگر نقش برآب کرده و دشمن را دچار یأس و ناامیدی کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تلاش موثر اصحاب رسانه در بیان حقیقت و روایت دستاوردهای نظام در مقابله با جریان تحریف دشمن، عنوان کرد: شبکه تلویزیونی پرس تی وی، خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم به نمایندگی از رسانه‌های داخلی با فعالیت موثر و جریان‌ساز در تیررس دشمن قرارگرفته که نشان از اثربخشی رسانه‌های داخلی در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دنیا بوده است.

سرهنگ پارسا با آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه به ویژه رسانه‌های تحریمی در ادامه مسیر این جنگ برابر گفت: ایمان و اراده افسران جنگ نرم یعنی اصحاب محترم رسانه نقشه شوم دشمن را نقش برآب و خواب های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار