یاران خراسانی (۸۹)؛

شهید «میرزایی»: دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را وظیفه شرعی خود می‌دانم

جهادگر دوران دفاع مقدس شهید «محمدعلی میرزایی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: من وظیفه شرعی خودم می‌دانم تا آخرین نفس از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنم.
کد خبر: ۶۱۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 18September 2023

شهید «میرزایی»: دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را وظیفه شرعی خود می‌دانمبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جهادگر خراسانی «محمدعلی میرزایی» در سال ۱۳۵۰ در روستای قلعه نو از توابع شهرستان فریمان در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود.

پس از گذراندن مقطع ابتدایی و راهنمائی بدلیل عدم بضاعت مالی خانواده از ادامه تحصیل بازماند و به کار‌های انتقاعی پرداخت مدتی در مغازه پدر مشغول بود و مدتی هم به طور آزاد بکار متفرقه اشتغال داشت.

در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ۷ سال بیشتر نداشت. با شروع جنگ تحمیلی با مسائل جبهه و جنگ آشنا شد و همین آشنایی موجب شد در یکم مرداد ۱۳۶۵ در حالی که ۱۶ سال بیشتر نداشت برای اولین بار به مدت یک ماه و در مرحله بعدی در شانزدهم شهریور ۱۳۶۵ از طریق پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد.

«محمدعلی میرزایی» در نهایت در جریان آخرین اعزام خود به جبهه در ۳۰ شهریور ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی والفجر ۸ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه جهادگر شهید محمدعلی میرزایی:

من با کمال میل و رغبت و با آگاهی کامل این راه را انتخاب کرده‌ام و هیچگونه چیزی در کار نبوده و با کمال افتخار حاضرم جانم را در این راه فدا نمایم تا شما پدر و مادر عزیزم فردای رستاخیز در حضور اهل‌بیت نبوت (ع) سرافکنده نباشید و از خشم و غضب الهی در آن روز در امان باشید.

من وظیفه شرعی خودم می‌دانم تا آخرین نفس از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها