رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند خبر داد؛

برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی شعر یادبود «قیصر امین‌پور» در گتوند

بهداروندی در جمع اصحاب رسانه از برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان «قیصر امین پور» خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 19September 2023

برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی شعر یادبود «قیصر امین‌پور» در گتوندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حمید بهداروندی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان «قیصر امین پور» خبر داد.

وی اظهار داشت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر این شهرستان در راستای تعالی فرهنگ و هنر و بازتاب نگاه خلاقانه و موشکافانه هنرمندان عرصه شعر و ادبیات، در نظر دارد شانزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان «قیصر امین پور» را با حضور شاعران ملی در گتوند برگزار نماید.

بهداروندی گفت: محور‌های جشنواره شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نقش زنده یاد «قیصر امین پور» در شعر و ادبیات معاصر فارسی، تاثیر مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی، تاثیر شعر «قیصر امین پور» بر ادبیات کودک و نوجوان و خلق اشعار خلاقانه و نوآوری برای سنین کودک و نوجوان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: اهداف این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش جهت شناخت ویژگی‌های شخصیت های، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده یاد «قیصر امین پور»، شناسایی شاعران و پژوهشگران ملی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان است.

وی افزود: شانزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادبود «قیصر امین پور» در ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در گتوند زادگاه این شاعر فرهیخته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار