سردار جوانی:

را‌ه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی است که دشمن با سرمایه‌گذاری فراوان و با تمرکز جنگ شناختی در حال انجام آن است.
کد خبر: ۶۱۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 19September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان اظهار داشت: راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی است که دشمن با سرمایه‌گذاری فراوان و با تمرکز جنگ شناختی در حال انجام آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از موفقیت‌ها وجود دارد، اضافه کرد: در یک جهاتی هم موفقیت‌ها چشم گیر نبود و در مواردی هم مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود برخی مشکلات برای مردم و نظام آزاردهنده است، خاطر‌نشان کرد: مشکلات ما محصول سیاست‌گذاری کلان نظام نیست بلکه محصول توجه نکردن به سیاست‌ها و تدابیر رهبری است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی عبارت‌های تکان‌دهنده‌ای مثل ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی را سال‌ها پیش مطرح کردند، متذکر شد: نتیجه غفلت از این موضوعات آن است که امروز می‌بینیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین و امید آفرینی است، گفت: دشمن بر ایجاد یاس و بد بینی در جامعه تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه در برابر جنگ ترکیبی، جهاد تبیین یک اولویت راهبردی دارد، عنوان کرد: در جنگ شناختی دشمن دنبال تصرف قلب‌ها و مغزها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار