در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: دفاع مقدس مصداق باور «ما می‌توانیم» است

حاجی دلیگانی گفت: دفاع مقدس ملت ایران مصداقی از باور ما می‌توانیم است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که خداوند حامی کسانی است که به مقاومت در برابر ظلم و استکبار می‌پردازند و برای رضای او از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۱۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹ - 20September 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: دوران غرورآفرین دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود/ دفاع مقدس نمونه‌ای از پیروزی استضعاف بر استکبار بود«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره حقایق دفاع مقدس اظهار داشت: نباید دوران غرورآفرین دفاع مقدس را فراموش کنیم، در آن دوران آشفته کشور، دشمن به دنبال این بود که کشور را تجزیه کند و انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلامی در این جنگ نابرابر با کم‌ترین تجهیزات و امکانات توانستند با دستان خالی جلوی دشمن بایستند؛ اگر نبود ایمان و اخلاص مردم و رزمندگان قطعاً در جنگ تحمیلی با توجه به بضاعت مادی که داشتیم پیروز نمی‌شدیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه اصلی ما است که یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌هایی که برای استقلال و عزتمندی کشور داشتند، را گرامی بداریم و به روح آنها درود بفرستیم.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران مصداقی از باور ما می‌توانیم است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که خداوند متعال حامی کسانی است که به مقاومت در برابر ظلم و استکبار می‌پردازند و برای رضای او از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار