نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنیم

آیت‌الله «حسینی» گفت: این راه که راه خدا و راه اولیای الهی و انبیاء و اسلام و راه عزت، پیشرفت و بهشت خداست را با قدرت ادامه می‌دهیم و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف و از اسلام و قرآن و حجاب و ولایت فقیه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه در طول تاریخ همواره بین جبهه حق و باطل درگیری وجود داشته، اظهار داشت: در دوران آغازین انقلاب و قبل از آن شاهد حاکمیت طاغوت بودیم که طاغوت پهلوی یک حکومت تحمیلی بر سرزمین ایران بود و بر اثر تحمیل این حکومت که دست‌نشانده غرب و افکار استعماری بود دچار مشکلات و خسارات بزرگ فرهنگی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و سرزمینی شدیم.

وی افزود: با غفلت و جهالتی که در دوران گذشته رخ داد حکومت طاغوت خسارت‌وار بر ملت ما تحمیل شد اما بدنه جامعه و علما و خردمندان بیدار شدند و نتوانستند این حکومت را تحمل کنند و امام خمینی (ره) رهبری این قیام گسترده که منجر به پیروزی شد را بر عهده گرفت و با ندای آسمانی و الهی خود مردم را بیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: وقتی در جایی بیداری ملی، معنوی، فرهنگی و اخلاقی اتفاق می‌افتد شیاطین و جبهه ظلمت دست به کار می‌شود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین اتفاق افتاد و همه دنیای استعمار و استکبار دست به دست هم دادند و یک جنگ تمام عیار در شرایط سخت بر ما تحمیل کردند.

حسینی اضافه کرد: جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که انقلاب ما نوپا بود و نهادهای نظامی ما صف‌آرایی لازم را نداشتند اما خداوند به برکت ایمان ملت به این قیام معنوی و انسانی پیروزی عطا کرد و دشمن علی‌رغم همه تجهیزات و امکانات شکست خورد.

وی بیان داشت: فلسفه قیام ملت ایران و امام خمینی (ره) دفاع از اسلام بود زیرا حکومت پهلوی آمده بود که همه مظاهر اسلامی و شعائر دینی را از بین ببرد و قیام در مقابل چنین حاکمیت خبیثی و برپایی حکومت ولایی نصرت دین خداست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز هم بعد از ۴۴ سال، دشمن با وجود همه تجهیزات و قدرت، در همه عرصه‌ها شکست‌های سختی را متحمل شده و شاهد پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی هستیم.

حسینی متذکر شد: ملت ما در ابعاد مختلف آماده است و این راه که راه خدا و راه اولیای الهی و انبیاء و اسلام و راه عزت، پیشرفت و بهشت خداست را با قدرت ادامه می‌دهیم و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف و از اسلام و قرآن و حجاب و ولایت فقیه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار