استاندار کردستان:

باید قدردان ایثار و خون شهدا باشیم

«زارعی کوشا» حضور این یادمان شهدا در قروه را افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان دانست و گفت: باید از رفتار و گفتار شهدا الگو بگیریم و قدردان خون آنان باشیم.
کد خبر: ۶۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ - 22September 2023

باید قدردان ایثار و خون شهدا باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، یادمان شهید گمنام امروز با حضور استاندار کردستان، نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در پارک رضوان شهرستان قروه رونمایی شد.

«اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس حضور این یادمان شهدا در قروه را افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان دانست و اظهار داشت: باید از رفتار و گفتار شهدا الگو بگیریم و قدردان خون آنان باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بر خلاف جنگ‌های دوران تاریخ ایران سراسر افتخار و عزت است، افزود: این افتخار نه فقط برای دوران انقلاب اسلامی بلکه از ابتدای تشکیل میهن و سرزمینی به نام ایران تا به امروز افتخاری درخشان و بی‌نظیر است.

استاندار کردستان دوران دفاع مقدس را برگی زرین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و گفت: هنوز زمان زیادی از تشکیل نظام نوپای اسلامی نگذشته بود که رژیم بعث با حمایت تمام قدرت‌های آن روز، برای نابودی این انقلاب جنگی نابرابر را شروع کردند که با مقاومت ملت ایران و هدایت امام راحل شکست خوردند.

«خلیل فعله گری» فرماندار قروه نیز در این آیین اظهار داشت: پیکر این شهید گمنام ۶ دی ماه سال گذشته در پارک رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این یادمان شهید از ۱۵ خرداد امسال شروع شد، افزود: پروژه طی ۲ ماه و نیم به اتمام رسید و برای آن حدود هفت میلیارد ریال هزینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها