دبیر کمیته زنان و دفاع مقدس استان کردستان:

زنان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در پیروزی ها داشتند

«رسولی» باب یبان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس و در شرایط جنگ تحمیلی، دوشادوش مردان نقش موثر و مفیدی در پیروزی ها داشتند، گفت: زنان شهیده کردستان رشادت و شجاعت بی نظیر و بزرگی در مقابله با ضدانقلاب داخلی از خود نشان دادند.
کد خبر: ۶۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 26September 2023

زنان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در پیروزی ها داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، یادواره شهدای زن استان کردستان امروز در مرکز بزرگ غرب کشور  و با هدف زنده نگه د اشتن یاد و خاطره شهدای زن در سنندج برگزار شد.

«زهره رسولی» دبیر کمیته زنان و دفاع مقدس استان کردستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: «یادواره شهدای زن استان کردستان» یکی از برنامه های شاخص کمیته زنان و دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بوده و با مشارکت و همکاری همه اعضا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای زن، امروز برگزار شد.

وی افزود: زنان در عرصه جنگ، تمام امید و آرزوی خود را در پیروزی ایران و اسلام  یافتند و صفحه ای نو و بی بدیل را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

رسولی ادامه داد: زنان در دوران دفاع مقدس و در شرایط جنگ تحمیلی، دوشادوش مردان به صورت فعال شرکت می کردند و نقش موثر و مفیدی در پیروزی ها داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان زنان شهیده کردستان رشادت و شجاعت بی نظیر و بزرگی در مقابله با ضدانقلاب داخلی از خود نشان دادند و گاهی با مقابله رودرو و گاهی با مقابله فرهنگی مبارزات خود را تداوم بخشیدند و در این راه به فیض شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار