نماینده ولی فقیه در کردستان:

اخلاص و تقوا از خصایص شهدا بود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: در هرکاری که انجام می‌دهیم باید به این مساله باور داشته باشیم که اخلاص و در نظر گرفتن پرودگار حرف اول را می‌زند، ضمن اینکه اخلاص و تقوا از خصایص شهدای بزرگوار ما بوده است.
کد خبر: ۶۱۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ - 29September 2023

اخلاص و تقوا از خصایص شهدا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم مهمانی لاله‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امروز با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار بهشت محمدی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شهدا سال‌ها برای جنگ وقت گذاشتند و با جان و دل در این مسیر گام نهادند لذا امروز همه ما مسئولان باید با الگوگیری از این بزرگواران برای خدمتی که انجام می دهیم با تمام توان وقت بگذاریم و مسئولیت پذیر باشیم.

وی افزود: شهدا در راه اسلام، انقلاب، دین و اهل بیت در گمنامی جان خود را فدا کردند در واقع شهیدان برای انقلاب بودند نه انقلاب برای آنان، بنابراین ما نیز در هر مسئولیتی که داریم باید از جان مایه بگذاریم تا بتوانیم آنگونه که شایسته است خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اخلاص در کار یادآور شد: در هرکاری که انجام می دهیم باید به این مساله باور داشته باشیم که اخلاص و در نظر گرفتن پرودگار حرف اول را می زند، ضمن اینکه اخلاص و تقوا از خصایص شهدای بزرگوار ما بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار