نماینده ولی فقیه در کردستان:

مبلغان باید تذهیب، خود سازی و آراستگی به معنویت داشته باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به اینکه داشتن مهارت زندگی و تسلط به مسائل خانوادگی، حلقه گمشده جامعه است، گفت: تذهیب، خود سازی و آراستگی به معنویت از جمله ویژگی‌هایی است که مبلغان باید آن را داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 01October 2023

مبلغان باید تذهیب، خود سازی و آراستگی به معنویت داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش منطقه‌ای نقش مبلغان خواهر در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت محدود به یک هفته نیست و باعث اشاعه مبانی دینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت باعث اشاعه مبانی دینی می‌شود، افزود: مکتب حیات بخش اسلام سرشار از حوادث عبرت آموز است و فرامایشات اهل بیت عصمت و طهارت در قالب سنت از پیامبر عظیم الشان گرفته تا سایر بزرگواران در واقع راه گشا بشر امروزی است که اندکی از خویشتن خود دور افتاده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: تذهیب، خود سازی و آراستگی به معنویت از جمله ویژگی‌هایی است که مبلغان باید آن را داشته باشند.

وی تسلط بر مهارت‌های نرم افزاری را لازمه ورود مبلغان به دنیای جدید تبلیغ برشمرد و افزود: کارایی یک تبلیغ زمانی رخ می‌دهد که علاوه بر رشته علمی و پژوهشی که مبلغان در آن آموزش دیده اند، مهارت‌های استفاده از تکنولوژی را نیز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه داشتن مهارت زندگی و تسلط به مسائل خانوادگی، حلقه گمشده جامعه است، تاکید کرد: رفتار اجتماعی مبلغان و ارتباط آنان با هر قشر از جامعه به تناسب نیازی که دارند، باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها