استاندار کردستان:

«کردستان به سرزمین جشن‌ها و جشنواره‌ها تبدیل شده است

«زارعی کوشا» گفت: استان کردستان به لطف ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌بدیل به سرزمین جشن‌ها و جشنواره‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۲۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ - 21October 2023

«کردستان»، سرزمین جشن‌ها و جشنواره‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان که در سالن شهید سلیمانی این شهر برگزار شد با قدردانی از همه دست‌اندرکاران وزارت ارشاد و مدیرکل ارشاد بابت برگزاری این مراسم اظهار داشت: مریوان در طول یکی دو ماه گذشته در کشور بسیار برجسته بوده و همگی شاهد برنامه‌های مختلفی بودیم.

وی افزود: این جشنواره امسال پس از چندین سال وقفه کرونا و اتفاقات دیگر، احیا شده و امیدواریم سال آینده با مقدمه و تمهید شرایط بهتر، شاهد برگزاری جشنواره‌ای با شکوه‌تر با مشارکت جمع فرهیخته‌ای از سراسر دنیا باشیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه استان کردستان به لطف ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌بدیل به سرزمین جشن‌ها و جشنواره‌ها تبدیل شده است، گفت: بسیار خوشحالیم که اهل استان، دیار و خادم مردمانی هستیم که مردمانش فرهنگ‌مند، فرهنگ‌دوست، سخت‌کوش و مهمان‌نواز هستند این مایه فخر و مباهات است.

وی تصریح کرد: بالاتر از همه ظرفیت‌ها و موهبت‌ها از زریبار زیبا گرفته تا اورامان کم‌نظیر و کوهه‌ها و جنگل‌های انبوه، وجود مردم غیرتمند و شریف کردستان و کُرد‌های غیور است که مایه قدردانی هستند.

استاندار کردستان یادآور شد: نسل ما، قبل و بعد از ما بر سفره همه بزرگان این عرصه بوده‌ایم که امیدواریم در راستای اعتلای فرهنگ کشورمان همواره موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها