یادداشت/ مهدی شهرودی

چرایی شکست پروژه آشوب در ایران

اعمال تحریم علیه ایران اسلامی به‌بهانه‌های واحی طناب پوسیده آمریکایی‌ها برای توجیه شکست خود در مقابل کشورمان است؛ تا شاید با این اقدامات نمایشی شکست مفتضانه خود را در مقابل ملت بصیر ایران از دید مجامع عمومی پنهان کنند.
کد خبر: ۶۱۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶ - 26September 2023

شکست طرح‌های جنگ ترکیبی آمریکایی‌هاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس‌ ـ مهدی شهرودی؛ فتنه ضدانقلاب و حامیان آن‌ها در آستانه سالگرد اغتشاشات و آشوب‌های سال گذشته که در پی سوءاستفاده از فوت خانم امینی دامن‌گیر کشورمان شده بود، علی‌رغم فراخوانی که برای شعله‌ور شدن مجدد آن داده بودند، با بصیرتی که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از خود نشان دادند، منجر به شکست شد. 

دلیل اینکه تیر دشمنان ایران اسلامی دوباره به سنگ خورد، اطلاع‌رسانی دقیق دستگاه‌های امنیتی نسبت به تحلیل و تبیین مسائل و پشت صحنه اغتشاشات و هدایت آن‌ها توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از طریق رسانه‌ بود که با بهره‌گیری از جهاد تبیین که سفارش اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، فضا را برای مردم، بویژه جوانان و نوجوانان تشریح و شفاف‌سازی کردند.

بر همین اساس در سالگرد اغتشاشات شاهد بودیم افرادی که خواسته یا ناخواسته سال گذشته به‌بهانه اعتراض، به خیابان‌ها آمده بودند، به فراخوان ضد انقلاب بی‌اعتنایی کردند؛ چون متوجه شده بودند که آمریکایی‌ها و کشور‌های غربی پشت این ماجرا قرار دارند و آن‌ها به‌دنبال براندازی یا برهم زدن امنیت کشور هستند. 

برای اثبات این فرضیه می‌توان به اقدام اخیرا وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرده که به بهانه‌های دروغین و واهی تحریم‌های جدیدی را علیه کشورمان اعمال و طی بیانیه‌ای اعلام کردند که برخی رسانه‌ها به لیست تحریم‌های کشورمان اضافه شدند.

دلیل اعمال تحریم‌های جدید علیه ملت ایران به هم‌صدایی و هماهنگی بین مردم بصیر ایران، رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور برمی‌گردد؛ لذا چون دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در سالگرد حوادث سال گذشته نتوانستند مردم را به خیابان‌ها بیاورند تا بار دیگر صحنه کشور را ناامن کنند، برای تلافی این شکست دست به تحریم‌های اخیر زدند.

البته تحریم تنها ابزاری است که در اختیار غربی‌ها است و آن‌ها هیچ‌گونه ابزار دیگری برای با مقابله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند؛ با توجه به اعتراف مقامات آمریکایی تحریم‌ها اثرگذاری خود را از دست داده؛ لذا آمریکایی‌ها از این شیوه استفاده می‌کنند تا برد تبلیغاتی داشته باشند و شکست خود را در مقابل ایران اسلامی به گونه‌ای در مجامع عمومی پنهان کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها