نشست «علمداران معرفت» برگزار شد

نشست کمیته بانوان جهاد تبیین اردبیل امروز با حضور مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «لیلا نظری» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز (سه‌شنبه) در نشست کمیته بانوان جهاد تبیین اردبیل با عنوان «علمداران معرفت» اظهار داشت: در صدر اسلام الگو‌هایی مثل حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) را داریم که سرمایه بزرگی هستند.

وی افزود: الگوی سوم به دنبال تعریفی است که بتواند نقشه حرکت حضرت خدیجه (س) را بفهمد و راهبری اجتماعی حضرت معصومه (س) را دنبال کند.

مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل اضافه کرد: در الگوی سوم به دنبال تعریفی از زنان هستیم که در پی داشتن شغل در جامعه نیستند، بلکه از بستر خانواده بزرگترین اثرگذاری را موجب می‌شوند؛ در واقع به دنبال این هستیم که حضور زن را در خانه کارآمد کنیم.

در ادامه، «افسانه جهانی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای پیشرفت اسلام و روشن کردن اذهان مردم نسبت به انحرافات و تحریف ارزش‌ها و دفاع منطقی از آموزه‌های اسلامی و دستاورد‌های نظام است.

وی با اشاره به خنثی‌سازی نقشه دشمنان با روشن‌گری صاحبان نفوذ کلام، افزود: مسائل معرفتی، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه، از مصادیقی هستند که باید در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه کسب آگاهی در خصوص مسائل روز برای فعالان جهاد تبیین ضروری است، گفت: هجمه گسترده دشمن در فضای حقیقی و مجازی و دست‌رسی آسان و سریع مردم به انواع محتوا‌های شبهه‌انگیز و خیل گسترده افرادی که در معرض آسیب از این هجمه‌ها قرار دارند، رسالت برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین را چند برابر کرده است.

جهانی با بیان اینکه علم و اخلاق ۲ بال جهاد تبیین هستند، ادامه داد: افرادی که در زمینه جهاد تبیین فعال هستند، باید با تبادل اطلاعات بین هم و کسب آگاهی در خصوص مسائل روز، توانمندی‌های لازم را به دست آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار