فرماندار سربیشه:

«امیدآفرینی» محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

«لکزایی» بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی نظام اسلامی دانست و گفت: محور اصلی در‌ بیانیه گام دوم انقلاب نیز امیدآفرینی نسبت به آینده و افتخارآفرینی نسبت به گذشته است.
کد خبر: ۶۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 27September 2023

«امیدآفرینی» محور اصلی در‌ بیانیه گام دوم انقلاب است/ ناامید کردن مردم؛ مهم‌ترین هدف دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا لکزایی» فرماندار سربیشه امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در مهدیه شهر سربیشه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه روحیه شهدا برگرفته از فرهنگ و تفکر عاشورا بود، اظهار داشت: عاشورا یعنی تبعیت بی‌چون و چرا از ولی فقیه؛ امری که در شهدای تاریخ انقلاب اسلامی متبلور شد.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی نظام اسلامی دانست و افزود: موضوع اصلی انقلاب ما تشکیل گزاره تمدن نوین اسلامی است که تحقق این امر روحیه‌ای جهادی، بسیجی و استشهادی همچون منش و مسلک برادران پاسدار انقلاب اسلامی را می‌طلبد.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: ارتباط بین خانه و مدرسه نیز مهم است که شما دانش‌آموزان حلقه وصل این ارتباط هستید، مدرسه مرکز تحول و انتظار خانواده این است که در این فضای علمی پرورش پیدا کنید و آینده‌ساز این شهر و کشور شوید و نگاهی جز کسب دانش و تذهیب نفس نداشته باشید.

لکزایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر روی اجرای سند تحول وزارت آموزش و پرورش تأکید دارند و اولویت این سند مدرسه اسلامی است، تبیین کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، محور حرکت ماست و باید اهداف و عملکرد خود را در ادامه این بیانیه پیگیری کنیم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه امیدآفرینی در جامعه، گفت: محور اصلی در‌ بیانیه گام دوم انقلاب نیز امیدآفرینی نسبت به آینده و افتخارآفرینی نسبت به گذشته است که تمام تلاش دشمن بدبین کردن مردم و جوانان در این دو بخش است.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه وجود جوانان امیدوار جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهند، افزود: یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها، ناامید کردن مردم به‌ویژه جوانان است که از آغاز انقلاب اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی با تمام شگردها در راه ناامید کردن جوانان و مسئولیت ناپذیری آنان تلاش کرده است‌.

لکزایی نماز اول وقت و نیکی به پدر و مادر را بسیار مهم ذکر و خاطرنشان کرد: باید تمامی دانش‌آموزان علاوه بر اینکه باید خوب درس بخوانند باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار