مسئول امور ایثارگران کانون وکلای دادگستری مرکز:

دفاع مقدس عزت، شرف و استقلال به ملت ایران داد

«خراسانی» گفت: یکی از کلید واژه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر ایثارگران این بود که دفاع مقدس حق حیات به گردن ما دارد، اگر دفاع مقدس نبود عزت و شرف ما هم نبود.
کد خبر: ۶۱۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ - 27September 2023

دفاع مقدس عزت، شرف و استقلال به ملت ایران دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «هادی جودوی خراسانی» مسئول امور ایثارگران کانون وکلای دادگستری مرکز امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار داشت: یکی از کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر ایثارگران این بود که دفاع مقدس حق حیات به گردن ما دارد، اگر دفاع مقدس نبود عزت و شرف ما هم نبود.

جودوی خراسانی خاطرنشان کرد: متاسفانه تاریخ کشور ما مملو از معاهدات ننگینی است که حاکمان بی لیاقت آن‌ها را منعقد کرده اند، در کمتر از دویست سال مساحت کشور عزیز ما از ۵ میلیون کیلومتر به حدود ۱۵ میلیون کیلومتر کاهش پیدا کرده است و اگر نبود ایثارگری‌های دفاع مقدس شاید این میزان هم کاهش پیدا می‌کرد.

مسئول امور ایثارگران کانون وکلای دادگستری مرکز افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرازی دیگر می‌فرمایند این هفته، هفته عید ما است و ما با دفاع مقدس به عزت و شرف و استقلال رسیدیم.

جودوی خراسانی تصریح کرد: با همت هیات مدیره، بخش ایثارگران کانون وکلای دادگستری مرکز احیا شده و مجددا شروع به کار کرده است، بنابراین تکلیف قانونی هم در این زمینه وجود دارد و کانون‌های وکلا مکلف هستند که اقداماتی انجام دهند و نتیجه آن را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کنند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار