رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور:

دشمن خدشه‌دار کردن هویت نظام اسلامی را هدفگذاری کرده است

اصلانی گفت: دشمن بی‌هویت، تاریخ، تمدن و هویت نظام جمهوری اسلامی را هدفگذاری کرده که می‌طلبد با مطالعه پیشینه تاریخی کشور، اجازه این توطئه را ندهیم.
کد خبر: ۶۱۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ - 27September 2023

دشمن خدشه دار کردن هویت نظام اسلامی را هدفگذاری کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «مینو اصلانی» رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان زرندیه اظهار داشت: غربی‌ها اعتراف کرده‌اند که از افزایش فساد و فحشا در غرب خسته شده و اذعان دارند که یکی از مشکلات اصلی غرب، بحران هویت است.

وی تأکید کرد: تمام تلاش غرب برای برداشتن حجاب، خدشه‌دار کردن اسلام این است که نمی‌خواهند پیام عزت، احترام و شرف اسلام به جوامع غربی برسد.

رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: اکنون این احساس مسئولیت دختران دفاع مقدس در خون جوانان و نوجوانان دختر و پسر ما می‌جوشد و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

اصلانی خاطرنشان کرد: جامعه بشری اکنون در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و بشریت بسیاری از گفتمان‌ها را تجربه کرده است و به دنبال گفتمانی است که آرامش بخش هویت و تمدن ساز باشد و برای تحقق این مهم باید با رفتار و تقویت بنیه علمی خود، دنیا را تحت تاثیر فرهنگ ناب اسلام قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار