در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب مطرح شد؛

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین: جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش کلیدی دارند

سردار قریشی گفت: جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش کلیدی دارند و برای پیاده سازی این مهم باید از ظرفیت این جامعه هدف، بیشترین بهره گیری را کرد.
کد خبر: ۶۱۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 28September 2023

جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش کلیدی دارند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، در مصلای بیت‌المقدس اراک، اظهار داشت: مردم استان مرکزی به ویژه جوانان در پیروزی های بزرگ به ویژه دفاع مقدس و سرکوب مزدوران جهانی همچنین مقابله با حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و ویروس منحوس کرونا، از دوران انقلاب اسلامی، تا‌کنون نقش برجسته‌ای داشتند و در دوران دفاع مقدس نیز، علاوه‌ بر اعزام فرزندان خود به جبهه، در پشتیبانی از دلاورمردان جبهه نیز حمایت های لازم را داشتند همچنین صنایع در ساخت تجهیزات نظامی نقش بسزایی داشتند.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با گذشت عمر بیش از ۴۰ ساله، دستاورد‌های زیادی، در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته است که از مهم‌ترین آن، مبارزه با نقشه‌های شوم آمریکا و کشورهای اروپایی و بیرون‌ راندن رژیم منحوس شاهنشاهی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: ملت بزرگ ایران علاوه‌بر پیروزی انقلاب اسلامی، توانست، در یک نبرد نابرابر و تحمیلی، به مدت هشت سال، استقامت کند و با همه تحریم‌ها و بدون حمایت هیچ کشوری، اجازه نداد یک وجب از خاک کشور، به دست دشمن بیفتد.

سردار قریشی ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز، عراق وابسته به کشورهای دیگر بود، اما ایران با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با خودکفایی و استقامت مردم، نیازهای مردم را تامین کرد.

وی ساخت انواع سد، پل‌های ثابت و متحرک، احداث آب سنگین اراک‌ و همچنین پیشرفت در حوزه‌های پتروشیمی، پزشکی، نظامی، بهداشت، نانو، سلول‌های بنیادی‌ و هوش مصنوعی، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، با روحیه جهادی و اعتقاد و روحیه دوران دفاع مقدس و همچنین تکیه بر فرامین رهبری، میسر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها