همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه «از ذلت تا عزت» در «سرایان» افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «از ذلت تا عزت» در ۱۳ غرفه به همت اداره آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سرایان در کانون فرهنگی تربیتی بعثت شهرستان سرایان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۱۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 28September 2023

نمایشگاه «از ذلت تا عزت» در «سرایان» افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه «از ذلت تا عزت» در ۱۳ غرفه به همت اداره آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سرایان در کانون فرهنگی تربیتی بعثت شهرستان سرایان افتتاح شد.

شرایط زندگی سخت مردم در قبل از انقلاب، کودتای ۲۸ مرداد، جنایات شاه به‌ویژه فروش خاک و منابع کشور به بیگانگان، مبارزات دوران پیروزی انقلاب، اتاق‌های شکنجه ساواک در دوران ستم‌شاهی، زندگی وشخصیت امام خمینی(ره)، خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، صحنه‌هایی از پل‌های متحرک، رود کارون، ماکت منطقه عملیاتی والفجر۸ وشکست حصر آبادان، خیمه ولایت،غرفه‌های فضای مجازی، عفاف وحجاب، بهداری، موکب اربعین و معراج الشهدا در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۵ مهرماه در مرکز فرهنگی و تربیتی بعثت شهرستان سرایان دایر است و همه دانش‌آموزان وعموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۹ الی ۲۱  از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار