آتش‌نشانان آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد

استاندار ایلام با صدور پیامی فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به همه اتش نشانان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ - 29September 2023

آتش‌نشانان  آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشدبه گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با صدور پیامی فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به همه اتش نشانان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام‌گذاری هفتم مهرماه به‌عنوان روز ملی «آتش‌نشانی و ایمنی» نشان از اهمیت کار فرشتگان نجات‌بخشی است که ققنوس‌وار با عزمی سترگ سوگند یاد کرده‌اند تا پای جان، از جان و مال هم‌نوعان خود محفاظت نمایند.

این روز بهانه‌ای است تا از کسانی یاد شود که در روزهای پرخطر نقشی خطیر می‌آفرینند تا از دستان معجزه‌گرشان شور امید و زندگی ایجاد شود.

ایثارگران و دلاوران عرصه‌های خطر که جان خود را بر کف دست گرفته تا جان انسان‌ها را نجات دهند؛ آسایش و راحتی خود را به خطر می‌اندازند تا ارمغان دستان سوخته‌ی آنان، لبخند زندگی بر لبان حادثه‌دیدگان باشد؛ آری آتش‌نشانان فرشته‌های نجات‌بخشی هستند که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان حوادث را در زندگی مردم خاموش کنند، باید که جایگاه این افراد متعهد، شرافتمند و ایثارگر گرامی داشته شود.

یاد و خاطره‌ی شهدای آتش‌نشان را گرامی می‌دارم و از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی آتش‌نشانان بی‌ادعای استان تقدیر و تشکر نموده و روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان و تمامی دست‌اندرکاران این عرصه‌ی خطیر تبریک عرض نموده و توفیق و سلامتی روزافزون آنان را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها