پیام تبریک سردار «مرادحاجتی» به مناسبت روز آتش‌نشان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع قدس، فرا رسیدن روز آتشنشانی را به این قشر فداکار تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 29September 2023

پیام تبریک سردار «مرادحاجتی» به مناسبت روز آتش‌نشانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع قدس، فرا رسیدن روز آتشنشانی را به این قشر فداکار تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

۷ مهرماه هر سال به پاس شهادت آتش‌نشانان دلیر و از جان گذشته‌ای که در حین مهار آتش در پالایشگاه آبادان بر اثر بمباران دشمن بعثی به شهادت رسیدند روز آتش نشانی و ایمنی نامیده شده است.

این روز یادآور هزاران آتش‌نشان در ایران اسلامی است که با کار و فعالیت جهادی و شبانه‌روزی، آرامش و سلامت را به مردم ایران هدیه می‌دهند.

از پلاسکو تا متروپل و صد‌ها عملیاتی که به‌طور روزانه توسط آتش‌نشانان ما انجام می‌شود، سند‌های درخشانی از خدمت بی‌منت و عاشقانه این مردان و زنان بی‌ادعاست. از همین فرصت استفاده می‌کنیم و این مناسبت مهم و ویژه را به روح نوجوان ایثارگر خوزستانی، «علی لندی» که قهرمانانه به دل آتش زد و جاودانه شد درود می‌فرستیم.

همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای آتش‌نشان، جا دارد به همه آتش‌نشانان غیور و جهادی فعال در شهرداری اهواز که موجب افتخار مدیریت شهری اهواز هستند، خداقوت می‌گوییم چرا که همواره تلاش حرفه‌ای و مجاهدانه شما تحسین همگان را به دنبال داشته است و آرزوی سلامتی و نیکروزی برای آتش نشانان دلاور و قهرمانان بی ادعا داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار