فرمانده سپاه طبس:

اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی از دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مردم است

سرهنگ «خبازی» با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه حماسه ملت ما با دست خالی بر علیه همه دنیا بود، گفت: اقتدار، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران نتیجه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مردم است.
کد خبر: ۶۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 30September 2023

دفاع مقدس صحنه حماسه ملت با دست خالی بر علیه همه دنیا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، گردهمایی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بخش دستگردان با حضور امام جمعه طبس، جمعی از مسئولان و خانواده‌های  شهدا، رزمندگان و ایثارگران در محل هیأت حسینی شهر عشق‌‌آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علی خبازی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در این مراسم، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای یادآوری و معرفی رشادت‌های رزمندگان در دفاع از آب و خاک و نوامیس وطن بود بنابراین باید این گنجینه مهم و ارزشمند را حفظ کرد.

وی به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن رشادت‌ها و مردانگی رزمندگان به نسل امروز و جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: خاطرات دوران دفاع مقدس باید جمع‌آوری شده و برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه بازگو شود تا جوانان رشادت‌های رزمندگان و شهدا را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه حماسه ملت ما با دست خالی بر علیه همه دنیا بود، افزود: در دوران دفاع مقدس سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود.

سرهنگ خبازی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم شعار «ما می‌توانیم» را تحقق بخشیم و با همان نداشته‌های خودمان بهترین و بزرگترین اتفاقات را رقم بزنیم.

وی به برگزاری ویژه برنامه تجلیل رزمندگان دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این مراسم از چهار سال گذشته در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت و با توجه به اینکه حدود سه هزار رزمنده در شهرستان طبس داریم قرار بر این شد که طی یک دوره ۶ ساله هر سال از ۵۰۰ تا ۵۵۰ رزمنده تجلیل بشود که در آغاز از رزمندگان بسیجی که ۱۲ ماه به بالا و رزمندکان فاقد شغل که در جبهه‌ها حضور داشتند تجلیل به عمل می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: سال گذشته رزمندگان بسیجی بین ۶ تا ۱۲ ماه و امسال هم رزمندگان بسیجی که بین ۴۵ روز تا ۹۰ روز خدمت در جبهه‌ها داشتند در دستور تجلیل قرار گرفت و از سال آینده هم به سراغ سایر رزمندگان خواهیم رفت.

حجت‌الاسلام «هادی تهرانی‌پور» امام جمعه عشق‌آباد طبس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به برکات دفاع مقدس در جامعه، ابراز داشت: دفاع مقدس باعث تقویت روحیه خود باوری در مردم ایران شد و امروز اقتدار، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران نتیجه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن چند نقشه و برنامه در ذهن خودش دارد و برای به‌ دست آوردن آن هزینه زیادی می‌کند، بیان داشت: دشمن دوست ندارد هیچ خیری به شما برسد او همه را دوست دارد مثل خودش کافر باشند و با او سازش کنند و دوست دارد شما را به زحمت و سختی بیندازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار