مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

وحدت تهدید‌ها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

حجت‌الاسلام مصطفی شریفی گفت: وحدت کلمه و وحدت در جبهه حق می‌تواند حمله دشمنان را خنثی و این تهدید‌ها و تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کند و به قله‌های پیروزی نزدیک بشویم.
کد خبر: ۶۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 02October 2023

وحدت می‌تواند حمله دشمنان را خنثی و تهدید‌ها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حجت‌الاسلام مصطفی شریفی اظهار داشت: ماه ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت و فرخنده نبی خاتم محمد مصطفی (ص) است که در مورد سالروز میلاد پیامبر دو قول وجود دارد؛ اهل تسنن ۱۲ ربیع الاول را سالروز میلاد پیامبر اکرم می‌دانند و شیعیان ۱۷ ربیع الاول را سالروز ولادت ایشان دانسته‌اند.

وی افزود: این اختلاف، برکات زیادی برای جهان اسلام داشت و بهترین برکت این است که بین ۱۲ ربیع الاول و ۱۷ ربیع الاول را هفته وحدت اسلامی نام گذاری کرده اند که این نامگذاری در جوامع اسلامی و در تمام جبهه های سیاسی، فرهنگی، نظامی تاثیرات زیاد بر جهان اسلام داشته است.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام در بین مسلمانان برای مقابله با جنگ ترکیبی که دشمنان بر علیه جهان اسلام به راه انداخته اند ایجاد شده است. اگر وحدت کلمه باشد، وحدت در جبهه حق می‌تواند حمله دشمنان را خنثی و این تهدیدها و تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کند و بیشتر به قله های پیروزی نزدیک بشویم.

وی اشاره داشت: دشمن  همواره در بین مسلمانان به دنبال تفرقه و دو دستگی بوده است که با وحدت می توانیم پیروزمندانه از این میدان خارج شویم که این پیروزی ها می تواند مقدمه‌ای برای ظهور حضرت حجت بن الحسن ان شا الله باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار