پیام تبریک امام جمعه شهرستان خاش به مناسبت آغاز هفته فراجا

همزمان با آغاز هفته فراجا حجت الاسلام و المسلمین «دهقان» در پیامی هفته فراجا را به دلاور‌مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت در شهرستان خاش و سراسر کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 05October 2023

پیام تبریک امام جمعه شهرستان خاش به مناسبت آغاز هفته فراجابه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان هاش در پیامی هفته فراجا را به دلاور‌مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت در شهرستان خاش و سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

نام فراجا در تاریخ انقلاب ‌اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

هفته فراجا، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌ مردان نیروی ‌انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی شهرستان، معاونین، پلیس تخصصی و کلانتریها و همه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم در شهرستان خاش که با مجاهدت شبانه‌روزی در راه تامین نظم و امنیت تلاش می‌نمایند، تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند و جانفشانی‌های این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار