نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

طوفان‌الاقصی یک دفاع در برابر سال‌ها تجاوز فرزندان سامری/ رژیم صهیونیستی یک پادگان تروریستی است

مقصودی با بیان اینکه انتقام از ظلم رژیم صهیونیستی، عین صلح ماندگار است، گفت: طوفان الاقصی یک نیروی مقاومت و دفاع در برابر سال‌ها تجاوز فرزندان سامری است.
کد خبر: ۶۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 11October 2023

طوفان الاقصی یک دفاع در برابر سال‌ها تجاوز فرزندان سامری استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «فاطمه مقصودی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چه زیبا فرمودند که دولت‌هایی که قمار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را برای خود سرمشق قرار می‌دهند، ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست و اشتباه می‌کنند.

وی ادامه داد: سلام بر آزادگان جهان، سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم، سلام بر حماس و همه گروه‌های جهادی فلسطینی به ویژه جوانان قدس و مسجد الاقصی خداوند عزیز و قدیر را برای اعطای این عزت و نصرت به مجاهدان سپاس می‌گویم و نزول سکینه و طمأنینه در دل‌های مجروح شهیددادگان و رحمت و بشارت برای شهیدان و شفای کامل آسیب دیدگان را از خداوند منان مسئلت داریم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس افزود: به راستی سست‌تر و بی پایه‌تر از منطق پوشالی تاسیس این رژیم کودک کش چیست؟ رژیم صهیونیستی نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است. ماجرا فلسطین برای همیشه مهمترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی است و امروز موازنه قوا به نفع دنیای اسلام تغییر یافته است. بی شک طوفان الاقصی یک نیروی مقاومت و دفاع در برابر سال‌ها تجاوز فرزندان سامری است و اقامه انتقام از اشغالگران، بدهی تاریخی مقاومت به رژیم جعلی صهیونیستی است، زیرا این رژیم نژادپرست صهیونیست جز زبان زور را نمی‌فهمد، پس انتقام از این ظالم عین صلح ماندگار است و شکفتن گل‌های صلح ماندگار از دل خرابه‌های جنگ با اشغالگران غاصب می‌گذرد.

مقصودی تصریح کرد: فلسطین زنده است و به این جهاد ادامه می‌دهد و به کمک خداوند سرانجام خواهد توانست بر دشمن خبیث فائق آید. فلسطین متعلق به مردم آن است و به آنان برخواهد گشت و این کار بر خدا دشوار نیست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها