دبیر علمی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارسال ۱۹۶۲ اثر به پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

«ذوالقدر» از ارسال ۱۹۶۲ اثر به پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 16October 2023

ارسال ۱۹۶۲ اثر به پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی«مهدی ذوالقدر» دبیر علمی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از ارسال ۱۹۶۲ اثر به این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: در بخش پویانمایی ۱۶۳ اثر، پیام‌های مجازی ۳۶۶ اثر، سایت‌ها ۳۵۵ اثر، محصولات صوتی هزار و ۴۴ اثر و نرم افزار ۴۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تعداد شرکت کنندگان را ۴۰۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این مجموع، در بخش بانوان ۱۶۶ نفر و در بخش آقایان ۲۴۰ نفر ارسال اثر داشته‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه آثار ارسال شده در سه مرحله مورد داوری قرار گرفت، ادامه داد: در آئین اختتامیه از 29 برگزیده در سه بخش پیشکسوتان، عمومی و دانش آموزی تقدیر به عمل می‌آید.

ذوالقدر اذعان داشت: فراخوان این جشنواره در پنج بخش پایگاه‌های اطلاع رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویا نمایی، نرم افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی از اسفند ۱۴۰۱شروع و پایان چمع اوری آثار تا پایان مرداد ۱۴۰۲منتشر و آثار از سراسر کشور دریافت شده است.

دبیر علمی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خاطرنشان کرد: همچنین در ارسال آثار به ترتیب استانهای اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد و مازندران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار