در اجتماع مردمی حمایت از ملت فلسطین مطرح شد؛

حجت‌الاسلام رئیسی: حمله به بیمارستان المعمدانی آغاز پایان رژیم صهیونیستی است

رئیس جمهوری گفت: کدام انسانی حمله به بیمارستان را می‌پذیرد، رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان پایان خود را آغاز کرد؛ هر قطره از خون یک فلسطینی یک گام برای پایان رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۲۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ - 18October 2023

حجت‌لاسلام رئیسی: حمله به بیمارستان آغاز پایان رزیم صهیونیستی بودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری در اجتماع مردمی حمایت از مردم فلسطین اظهار داشت: امروز روز عزای عمومی برای ملت بزرگ ایران است، همچنین عزای عمومی برای امت اسلامی است، عزای عمومی برای انسانیت و همه مردم آگاه و با وجدان جهان است، امروز عزای عمومی برای یک جنایت هولناک برای افراد انسان‌نما است که به‌تعبیر حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام شکل این افراد انسانی است اما درونشان حیوانی‌ترین شکل ممکن است.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: کدام انسانی حمله به بیمارستان را می‌پذیرد، رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان پایان خود را آغاز کرد؛ هر قطره از خون یک فلسطینی یک گام برای پایان رژیم صهیونیستی است، 75 سال تجاوز، جنایت، کشتار زنان و کوکان، تصرف و تجاوز به مزارع کشاورزی کارنامه رژیم صهیونیستی است، تصور کرده‌اند با این ظلم‌ها می‌توانند حق مردم فلسطین را از بین ببرند.

رئیس جمهوری گفت: ابتدا تصور می‌کردند می‌توانند با قراردهایی مانند کمپ‌دیوید، شرم‌الشیخ و اسلو حق ملت فلسطین را پایمال کنند که به هیچ کدام از این قراردادها هم پایبند نبودند، تصور می‌کردند حق مردم فلسطین و جنایات خود را می‌توانند با عادی‌سازی سرپوش بگذارند.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: فلسطینیان همواره مقاومت و ایستادگی کردند، جنگ سرد تبدیل به جنگ با موشک شد و مردم مسلمان فلسطین دست از مقاومت خود بردنداشتند، شهرک‌سازی‌ها، تجاوزها، بی احترامی به مسجد الاقصی و بسیاری از ظلم‌های دیگر اراده فلسطینیان را خدشه دار نکرد، فلسطینیان نشان دادند که ابتکار عمل دست ان‌ها است و با طوفان الاقصی شکست بزرگی بر رژیم صهیونیستی وارد کردند.

رئیس هیات وزیران افزود: این شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی که ۷ سرویس امنیتی برای حفظ امنیت خود ایجاد کرده است، اما طوفان الاقصی شکست بزرگ امنیتی، اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بود، این رژیم که حریف نیرو‌های مقاومت نشده و در اینده نخواهد شد حمله به زنان و کوکان را در دستور کار خود قرار داد، بر همین اساس تصور کرد با حمله به زنان و کوکان می‌تواند شکست خود را جبران کند در صورتی حمله به بیگناهان ترمیم نمی‌شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کردک شما تصور می‌کنید شکست کودکان و زنان می‌تواند شکست شمار را ترمیم کند، به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ گاه این شکست ترمیم نمی‌شود، ما امروز اکثر اعضای شورای امنیت آمریکا را در سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم، و در واقع صحنه‌گردان اصلی جنگ علیه مردم غزه آمریکا است، حقیقت آن است که رژیم صهیونیستی با شکست سختی که متحمل شده است فروریخته است، اما امریکایی‌ها به کمک صهیوسیت‌ها امده اند و ادوات نظامی را از کشور‌های منطقه به سرزمین‌های اشغالی وارد می‌کنند من به آمریکایی‌ها می‌گویم شما شریک در جنایات صهیونیست‌ها هستید.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: علاوه بر شکست نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شاهدیم که نفرت عمومی نسبت به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به وجود آمده است، نه فقط ملت‌های مسلمان بلکه همه ملت‌های جهان تنفر بی سابقه‌ای نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی پیدا کرده اند، هیچ کس را نمی‌توانید پیدا کنید که صهیونیست‌ها را جنایت کار نداند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند، آیا این اقدام کافی است، آیا ملت‌های مسلمان راضی می‌شوند؟ امروز آزادمردان و آزادزنان جهان منتظر اقدام موثر هستند، امت اسلامی انتظار دارند هر چه سریع‌تر بمباران نسبت به مناطق مسکونی قطع شود، این حرکت آیا ارزش نظامی دارد؟ کدام نظامی این اقدامات را دارای ارزش نظامی می‌داند؟ صهیونیست‌ها زورشان به مقاومت نمی‌رسد و توان خود را بر سر زنان و کودکان غزه خالی می‌کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه مردم ایران و امت اسلامی در جهان انتظار دارند این است که هر چه سریع‌تر روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی قطع شود و سفرای این رژیم اخراج شوند و سفارتخانه‌هایشان تعطیل شود، بنده به رئیس شورای امنیت سازمان ملل گفتم یک دقیقه نباید در رفع بمباران و رفع محاصره غزه تاخیر شود، و ایشان گفت پیشنهادات شما در شورای امنیت مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما کمتر از چند ساعت یکی از بزرگ‌ترین جنایات تاریخ بشریت رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: هر چه سریعتر راه رفح ازاد شود و امدادرسانی آغاز شود، شما صهیونیست‌ها باید بدانید که جنایاتتان در غزه و فلسطین با انتقام سختی توسط مقاومت در پیش است، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته فرموندند اگر بمباران قطع نشود ملت‌های مسلمان دیگر تاب آوری ندارد و خشمشان قطعی است.

رئیس هیات دولت خاطرنشان کرد: ما نباید برای امدادرسانی پزشکی و درمانی به غزه لحظه‌ای تعلل کنیم ما آمادگی کامل داریم که از ملت فلسطین دفاع کنیم، نه تنها امت اسلامی بلکه مردم آزاده جهان اعلام کردند اگر به این جنایات پایان ندهید خود را در مقابل مردم جهان قرار داده اید، امروز مردم جهان مدافع ملت مظلوم فلسطین هستند. من از شما مردم عزیز که اعلام انزجار کردید از رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین کردید سپاسگذاری می‌کنم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مولفه قدرت در نظام اسلامی حضور شما مردم در صحنه است و حضور شما می‌تواند دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کند، درود بر فلسطین قهرمان، درود بر لبنان قهرمان، درود بر همه گروه‌های مقاومت اعم از حزب الله و حماس و دورد بر امت اسلامی که حماسه آفریدند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها