مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل خبر داد؛

مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی در پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی

«باقلاچی» گفت: با توجه به ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی، اعضای این سازمان‌ها و گروه‌ها در شناسایی، پیش‌گیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ - 23October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «رضوان باقلاچی» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل عصر امروز (دوشنبه) در نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی اظهار داشت: با احصای ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی، مشارکت اعضای آن‌ها برای شناسایی، پیش‌گیری کنترل آسیب‌های اجتماعی جلب می‌شود.

وی افزود: معاونت پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان اردبیل نیز در این خصوص ضمن همکاری با این سازمان‌ها و گروه‌ها، از همکاری آنان برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه همکاری مردم در شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در پیش‌گیری از آسیب‌ها موثر باشد، شناسایی آسیب‌ها به‌صورت محله‌محور با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد را دارای اهمیت دانست.

در این نشست نمایندگان دستگاه قضایی، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد در خصوص نحوه همکاری برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌صورت مردمی، به ارائه نظر و راهکار پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها