در آستانه مذاکرات ایران با 1+5؛

حلقه انسانی "فردو قلب ماست" گسترش یافت

صبح امروز دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای به جمع حلقه انسانی "فردو قلب ماست" پیوستند.
کد خبر: ۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ - 17November 2013

حلقه انسانی

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  در آستانه مذاکرات هستهای کشورمان با گروه 1+5، بیش از 150 نفر از نخبگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اقدامی خودجوش با ایجاد حلقه انسانی در اطراف سایت هستهای فردو و با شعار" فردو قلب ماست" آمادگی خود را برای حفظ و توسعه دستاوردهای هستهای کشور و تاکید بر ادامه مسیر شهدای هستهای به جهانیان اعلام میکنند.

براساس این گزارش، صبح امروز دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیههای جداگانهای به جمع حلقه انسانی "فردو قلب ماست" پیوستند.

این حقله انسانی عصر روز سهشنبه 28 آبانماه و یک روز قبل از آغاز دور بعدی مذاکرات هستهای ایران و 1+5 با حضور دانشجویان و نخبگان تشکیل میشود.

 بیانیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بسم الله الرحمن الرحیم

انرژی هستهای که اکنون مانند زرهی ما را از هجوم مهاجمان حفظ کرده، نتیجه تلاشها و رشادتهای نخبگانی است که با شهادت خود آبرویی به جامعه علمی کشور دادهاند. شهادت چنین شخصیتهایی برجسته و مورد قبول، به دشمنان نشان داد که در محیط علمی جمهوری اسلامی اینگونه شخصیتها و انگیزهها وجود دارد.

در ادامه را شهدای علمی کشور، ما دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر این مهم را که جز با تکیه بر استعدادهای داخلی کشور نمیتوان به پیشرفت و ترقی جایگاه آن در سطح بینالملل امید داشت، عقیده خود دانسته و در راه صیانت از پیشرفتهایی که ملت ایران به بهای خون نخبگانی چون شهریاریها به آن دست یافته، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و به مستکبران و دشمنان قسم خورده ملت ایران اعلام میداریم که خیال عقبنشینی ملت ایران از این سرمایهها را از ذهن خود بیرون کنند.

در همین راستا و در پی دعوت جمعی از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر تشکیل حلقه انسانی به دور سایت هستهای فردو با شعار "فردو قلب ما است"، در 28 آبان ماه، و اعلام آمادگی برای حفظ و توسعه دستاوردهای شهدای هستهای، ما دانشجویان امیرکبیر آمادگی خود را برای حضور در این حرکت نمادین و رساندن پیام جامعه دانشگاهی به جهانیان، اعلام میداریم.

بیانیه دانشگاه علم و صنعت

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی با حضور ملت ایران در عرصه مبارزه و مقابله با ابرقدرتهای شرق و غرب عالم، و به برکت خون پاک شهیدان،  امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی بلامنازع در برابر زیادهخواهیهای استکبار جهانی و الگویی تمام عیار برای همه ملتهای آزادی خواه دنیا شده است.

در طول این سالها آنچه عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران بوده است تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت عظیم علمی دانشجویان و به خصوص نخبگان این مرز و بوم بوده است و تجربه نشان داده است هرگاه بر عزم و ارادهی خود تکیه کردهایم به لطف خدا به هر آنچه خواستهایم رسیدهایم.

در طول سالهای اخیر نشانهی بارز و نماد عزم ملی و دانش بومی کشورمان در دستیابی به دانش صلحآمیز هستهای نمود پیدا کرده است و سایت هستهای فردو یکی از مهمترین دستاوردهای این دانش است.

بر همین اساس ما نخبگان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت همگام با دانشجویان دانشگاه شریف حضور خود را در حلقه انسانی به دور سایت هستهای فردو اعلام میکنیم و از سایر دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در سراسر کشور دعوت میکنیم تا در این تجمع شرکت نمایند.

تشکلهای دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی

مجمع دفاتر فرهنگی

کنگره شهدا

هیات محبان الحسین(ع)

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار