در مراسم الحاق تجهیزات زمینی و هوایی به یگان‌های عملیاتی فراجا؛

سردار رادان: تحقق روحیه جهادی در معاونت آماد و پشتیبانی فراجا/ مرکز نوآوری در فراجا باید راه‌اندازی شود

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باید اقدامات جهادی در دستور کار پلیس‌ باشد، گفت: امروز عمل جهادی در معاونت آماد و پشتیبانی در حال انجام است.
کد خبر: ۶۲۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 25October 2023

تحقق روحیه جهادی در معاونت آماد و پشتیبانی فراجا/ لزوم راه‌اندازی مرکز نوآوری در فراجابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم الحاق تجهیزات زمینی و هوایی به یگان‌های عملیاتی فراجا که صبح امروز (چهارشنبه) در معاونت آماد و پشتیبانی  فراجا برگزار شد، در جمع فرماندهان با بیان اینکه باید اقدامات جهادی در دستور کار همه پلیس‌ها باشد، اظهار داشت: امروز عمل جهادی در معاونت آماد و پشتیبانی در حال انجام است.

سردار رادان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پرسنل فراجا مجاهدان فی سبیل‌الله هستند، گفت: با توجه به بیانات رهبری امروز باید همه پلیس‌ها جهادی عمل کنند؛ امروز معاونت آماد و پشتیبانی جهاد را محقق کرده است و اقدامات بزرگی انجام داده است.

فرمانده انتظامی کشور افزود: با اقدامات جهادی صورت گرفته در همه حوزه‌ها خوشبختانه کمبود‌ها احساس نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مرکزی برای حضور نخبگان درونی و بیرونی فراجا آماده کنیم، گفت: باید نخبگان با حضور در این مرکز ایده‌های خود را در جهت نوآوری ارائه کنند.   

سردار رادان اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و طراحی تجهیزات ماموریتی فراجا به روزرسانی شود.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: باید با خوشایندسازی خدمات بتوانیم بهترین خدمات را به نیرو‌های فراجا ارائه دهیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار