فرماندار اصفهان:

۴۷۴ نفر در اصفهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام قطعی کردند

«احمدی» با اشاره به روند ثبت‌نام نامزدهای انتخابات، گفت: تا کنون ۴۷۴ نفر در اصفهان ثبت‌نام قطعی برای انتخابات آتی داشته‌اند.
کد خبر: ۶۲۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 26October 2023

نفر ثبت‌نام قطعی برای انتخابات آتی داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدعلی احمدی» فرماندار اصفهان در همایش «نقش دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردمی در مشارکت همگانی انتخابات ۱۴۰۲»، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای در اسفند ماه جاری اظهار داشت: دراین راستا نیاز به اتخاذ تدابیر بود که بر همین اساس ۹ کمیته برای فرایند انتخابات بر اساس الزامات قانونی برای مدیران دستگاه های اجرایی به منظور پشتیبانی تعریف شده است.

وی افزود: ۲۰ منطقه شهرستان اصفهان برای این مهم انتخاب شده است که ۱۵ منطقه آن شامل مناطق شهری و مابقی شهرهای اطراف اصفهان از جمله، بهارستان،روستای بخش مرکزی زیار و قهجاورستان است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: برای انتخابات آتی یک هزار شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که اگر پشتیبانی درستی شود تعداد شعبات دوبرابر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تا کنون یک هزار و ۶۰۰ نفر از اصفهان پیش ثبت‌نام کرده‌اند که ۴۷۴ نفر تا این لحظه ثبت نام قطعی داشته‌اند که از همه طیف‌های سیاسی بوده‌اند.

فرماندار اصفهان گفت: اعضای هیات نظارت و بازرسی از گروه مردمی هستند و در سطح شهرستان برای اعضای هیات اجرایی و معتمدان محلی جهت سلامت انتخابات جلساتی برگزار شده است زیرا نظارت مردم تضمین و در نظام مقدس جمهوری نقش مردم ثابت شده است.

وی بیان داشت: از مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان می‌خواهیم که نسبت به تشکل‌های مردمی شاخص و مشارکت آنها برنامه‌ریزی کنند.

احمدی گفت: ۴۰۰ گروه پر تعداد از دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده‌اند که در این راستا باید نقشه‌ راهی برای مشارکت مردم در این رسته‌ها تعریف شود.

وی اضافه کرد: البته هدف ما فقط دستگاه‌های اجرایی و کارمندان دولتی نیست زیرا بسیاری از ظرفیت‌های مردمی ناشناخته مانده که ائمه جمعه،رسانه‌ها و سایر نهادهای مردمی می‌توانند آنها را شناسایی و به این ظرفیت اضافه کنند.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: همان طور که دشمن در حال ریختن بمب ناامیدی بر سر مردم کشور ما است ما نیز باید با ارائه خدمات و بازگو کردن عملکردها در حوزه‌های مختلف یاس دشمن را خنثی کنیم و در این راستا باید از نهادهای فرهنگی و فعالین آن کمک بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به اوضاع معترض هستند،گفت: وظیفه مسئولان است که به طور خودجوش سراغ مردم رفته و جویای مشکلات آنها شوند.

احمدی بیان داشت:باید از ظرفیت های مردمی برای افزایش مشارکت مردم بهره برد و ارتباطات را به صورت چهره به چهره گسترش داد و از ظرفیت فضای مجازی نیز برای این امور با محتوای عام بهره جست که دراین راستا کمیته محتوای عام تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار